مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان:

شناخت آفات انقلاب و زودودن آنها عمده وطیفه بسیجیان /بسیجیان در قبال انقلاب اسلامی تعهدی عظیم و رسالتی بزرگ برعهده دارند / شاخصه اصلی بسیجی ارجح کردن منافع نظام و انقلاب بر منافع شخصی است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان، گفت: بسیج براساس بصیرت و آگاهی عمل می کند و از این رو مستحکم و پایدار است و انقلاب مایک انقلاب الهی ارزشی و معنوی است و بسیج مفتخر به پاسداری از این ارزش هاست.
شناخت آفات انقلاب و زودودن آنها عمده وطیفه بسیجیان /بسیجیان در قبال انقلاب اسلامی تعهدی عظیم  و رسالتی بزرگ برعهده دارند / شاخصه اصلی بسیجی ارجح کردن منافع نظام و انقلاب بر منافع شخصی است
1401/09/01 - 09:52
تاریخ و ساعت خبر:
143231
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آذر کیخا، مسئول جامعه زنان استان سیستان و بلوچستان ،در گفتگو با خبرنگار طنین در زاهدان ضمن تبریک هفته بسیج گفت : بسیج نعمت بزرگ در انقلاب اسلامی است ،بسیج شجره ی طیبه و معجزه ی امام خمینی (ره )در انقلاب اسلامی است و در هر میدانی کارآمد و توانمند است .
مسئول جامعه زنان با این بیان که بسیجیان با پیروی از خط صحیح انقلاب اسلامی با بالا بردن سطح معلومات و دانش خود می توانند در عرصه های مختلف حضور داشته و خنثی گر توطئه های دشمنان باشند و با شجاعت و فداکاری از آفات احتمالی انقلاب اسلامی جلوگیری کنند، تصریح کرد : آنها از این طریق می توانند راه شهدا را گرامی دارند و از ارزشهای والای انقلاب محافظت کنند.
وی تاکید کرد: شناخت آفات انقلاب و زودودن آنها از وظایف عمده ی بسیجیان است.بسیجیان با وحدت و اتحاد و ترغیب و تشویق ،پرهیز هرگونه اختلاف و تفرقه وانتشار امور معنوی ومبانی مذهبی در جامعه به ویژه در میان جوانان و با شناخت دقیق دشمنان و آگاهی از ترفندها ی آنان می توانند در صیانت راه انقلاب و تداوم آن گام های موثر بردارند.
کیخا ،حفظ معنویت انقلاب را از آرمان های مهم و اساسی آن عنوان کرد و گفت : حفظ معارف واخلاق اسلامی همراه با حفظ معنویت ازضروریات است، که بسیجیان مکلف به آن هستند.
وی در ادامه افزود : بسیجیان در قبال انقلاب اسلامی تعهدی عظیم و رسالتی بزرگ برعهده دارند آنان در عرصه های مختلف سیاسی ،اقتصادی، علمی ،فرهنگی و معنوی می توانند به انقلاب خدمت کنند ودر رفع مشکلات بکوشند کار و تلاش بسیجیان در این زمینه نشان دهنده ی عزم راسخ و استوار آنان و شوق و علاقه ی شان به حفظ انقلاب و سازندگی ایران آباد،مستقل و سعادتمند است.
این مقام مسئول استحکام پیوند بسیجیان با مقام عظمای ولایت را ضامن تحقق حفظ ارزشهای انقلاب و دستاوردهای آن دانست و خاطرنشان کرد :تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله )در جهت تداوم انقلاب اسلامی ضروری است.
وی با بیان اینکه ،بسیج جامعه زنان نیز در جهت حفظ ارزشهای انقلاب و با هدف ترویج سبک زندگی فاطمی ،برنامه هایی ازقبیل احیاء هویت والای زن مسلمان و تعمیق معنویت و بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب و تربیت دینی نونهالان را در دستور کار خود دارد،اذعان داشت :بسیج همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود و این نهاد برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شده است و هیچ زمان نخواهد گذاشت این نظام و انقلاب آسیب ببیند.
مسئول جامعه زنان با اشاره به رشادتهای بسیج تصریح کرد :بسیجی منافع نظام و انقلاب را بر منافع شخصی خود ترجیح می دهد و در برابر مشکلات از صبر وتجمل زیادی برخوردار است .
دیدیم که توطئه های دشمنان در همه فتنه ها توسط نیروهای جان برکف بسیجی خنثی شد.
وی در ادامه افزود: بسیج براساس بصیرت و آگاهی عمل می کند و از این رو مستحکم و پایدار است و انقلاب مایک انقلاب الهی ارزشی و معنوی است و بسیج مفتخر به پاسداری از این ارزش هاست.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شناخت آفات انقلاب و زودودن آنها عمده وطیفه بسیجیان /بسیجیان در قبال انقلاب اسلامی تعهدی عظیم و رسالتی بزرگ برعهده دارند / شاخصه اصلی بسیجی ارجح کردن منافع نظام و انقلاب بر منافع شخصی است
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو