مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خوزستان خبر داد:

اجرای جشنواره استانی سرود برای اولین بار در هفته بسیج

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خوزستان از برگزاری جشنواره استانی سرود و معرفی برترین گروه در پایان هفته بسیج خبر داد.
اجرای جشنواره استانی سرود برای اولین بار در هفته بسیج
1401/09/01 - 11:25
تاریخ و ساعت خبر:
143238
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان ، سمانه جمال پور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کلیه گروه های سرود خواهران در سطح استان فراخوان شده اند و برای معرفی برترین گروه در پایان هفته بسیج در حال ارزیابی هستیم.
وی در تشریح برنامه های هفته بسیج خوزستان به دو محور اصلی زیست عفیفانه و ترویج فرزندآوری اشاره کرد و افزود: بیش از 200 عنوان برنامه در سطح استان در حال اجراست که اهم آنها جشنواره تحول سبک زندگی اسلامی، جشنواره سرود، برنامه های خدمت رسانی ازجمله کمک های مومنانه، میز خدمت، ترویج و تقویت مشاغل خانگی با اولویت زنان سرپرست خانوار ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اجرای یادواره های شهدای محله، مسابقات قرآنی و برنامه های مربوط به جهاد تبیین است.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خوزستان با اشاره به گستردگی فعالیت های بسیج جامعه زنان در خصوص نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: بانوان بسیجی سطح استان با برپایی نمایشگاه های مشاغل خانگی و کارآفرینی، عملکرد و تجارب خود را در اختیار علاقه مندان قرار می دهند.
جمال پور از فعالیت 500 گروه جهادی از سوی این سازمان در سطح خوزستان خبر داد و گفت: این گروه ها در کلیه برنامه های مربوط به خدمت رسانی در سطح خرد و کلان فعال هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات اخیر و تلاش دشمن برای هدف قرار دادن حجاب زنان اشاره و بیان کرد: یکی از پایه های مهم خانواده، زن است و تلاش بسیج جامعه زنان هم معرفی مادران و بانوان نمونه به عنوان پیرو سبک زندگی حضرت زهراست.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خوزستان ادامه داد: زنان سرزمین ما الگوهای بزرگ و جاودانه ای دارند و ازحیثیت و عفت خودشان جدا نخواهند شد. شعار زن زندگی آزادی، شعاری است که منافقین از آن استفاده می کردند که نگاهی ابزاری و فمینیستی به زن دارد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اجرای جشنواره استانی سرود برای اولین بار در هفته بسیج
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو