مادری که رزمندگی را بعد از جانبازی هم ادامه داد

بانو رنجبر رزمنده شیمیایی دفاع مقدس گیلانی بعد از دفاع از آب و خاک ایران اسلامی به مقام جانبازی نائل آمد تا آخرین نفس برای آبادی و آبادانی تلاش کرده و درآمد خود را نیز صرف خیریه می‌کرد و حالا دو سال است که از بین ما رخت بر بسته است.
مادری که رزمندگی را بعد از جانبازی هم ادامه داد
1401/09/02 - 09:10
تاریخ و ساعت خبر:
143278
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان این روزها که نام زن و بانوان بیش از هر زمان دیگری ابزار بدخواهان و زیاد خواهان شده است به یاد بانوی گیلانی افتادیم که حدود دو سال است از جمع ما رخت بر بسته، بانویی که مدال جانبازی دوران دفاع مقدس را با خپدآذین بسته بود و بانوی رزمنده شیمیایی گیلانی ما بود.
از خانم رنجبر سخن می‌گویم مادری که با وجود داشتن یک فرزند پسر و یک دختر بعد از جنگ تحمیلی و نائل شدن به مقام جانبازی اما باز هم مانند یک سرباز با اقتدار هر جا که نیاز بود حضور پیدا می‌کرد و درآمد خود را نیز صرف فعالیت‌های عام‌المنفعه و خیریه می‌نمود.آری زنان ایرانی این گونه‌اند با اقتدار و موثر، موفق و محکم و آزادی‌خواهی را به معنای انسانیت و اعتلای جایگاه انسانی تعبیر می کردند، نه تمایلات نفسانی.
بانو رنجبر روحت شاد!
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مادری که رزمندگی را بعد از جانبازی هم ادامه داد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو