رونمایی از کتاب گمنامم و پیدایی

از کتاب «گمنام و پیدایی »روایتی پدر دختری از زبان سمیه، دختر شهید سید علی اکبر حسینی به قلم واثر نویسنده جوینی خواهر بسیجی هانیه ملایجردی رونمایی شد.
رونمایی از کتاب گمنامم و پیدایی
1401/09/03 - 09:44
تاریخ و ساعت خبر:
143323
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان رضوی، همزمان با آغاز هفته بسیج از کتاب، «گمنام وپیدایی» که شرح گمنامی پدر وسی سال انتظار دختر است و روایتی پدر دختری از زبان سمیه، دختر شهید سید علی اکبر حسینی به قلم واثر نویسنده جوینی خواهر بسیجی هانیه ملایجردی است باحضور مسئولین شهرستان جوین رونمایی شد.

در این رونمایی مسئولان از خانواده شهید سید علی اکبر حسینی تقدیر وتشکر به عمل آوردند.
بنابراین گزارش این شهید والامقام سی سال گمنام بوده است تا اینکه به خواب دخترش نیز می رود و می گوید جزو شهدای گمنامی که قرار است به درود نیشابور پدر ایشان هم هست ودختر شهید این خواب رابرای مسئولان مربوطه تعریف می‌نماید و بعد از اصرار دختر شهید وآزمایشات معلوم می شود یکی از شهدای گمنام پدر ایشان می باشد.
در انتهای مراسم کتاب‌هایی از طرف دختر شهید به مردم اهدا شد ودختر شهید نیز توصیه هایی در مورد اغتشاشات اخیر به جمع حاضر کردند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رونمایی از کتاب گمنامم و پیدایی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو