فرش قرمز جشنواره فجر حذف شد

مجتبی امینی، دبیر جشنواره فیلم فجر اعلام کرد امسال فرش قرمز نخواهیم داشت.
فرش قرمز جشنواره فجر حذف شد
1401/11/10 - 20:00
تاریخ و ساعت خبر:
144953
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - جلسه نشست دبیر چهل و یکمین جشنواره فجر با اصحاب رسانه در روز دوشنبه ده بهمن ماه در سالن ۱۲ پردیس سینمایی ملت با حضور مجتبی امینی، دبیر جشنواره و مسعود نجفی، مدیر روابط‌عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برگزار شد.
مجتبی امینی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پشت تریبون حاضر شد و این طور شروع کرد: «در ابتدای صحبت‌هایم یادی کنیم از حادثه زلزله خوی، که در روز گذشته اتفاق افتاد و جا دارد که از حادثه دیدگان یادی شود. خدا را شکر که شرایط برگزاری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر مهیا شد و نزدیک می‌شویم به روزهای آغازین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و ان شالله به یاری و کمک و همراهی شما بزرگواران رسانه در ۱۲ بهمن ماه ان شالله جشن شروع سال سینمای ایران اتفاق خواهد افتاد.»
وی افزود: «شرایط سختی را امسال داشتیم. برگزاری جشنواره و برنامه‌ریزی هایی که باید شکل می‌گرفت به دلیل مشکلاتی که چند ماه گذشته در کشور ایجاد شد و التهاباتی که بود روند تولید آثار سینمای کشور یک مقدار با تأخیر روبه‌رو کرد و تولیدکنندگان آثار و تهیه‌کنندگان محترم و عوامل فیلم یک مقدار سرعت ساخت شان به تأخیر افتاد هم در حوزه لوکیشن و هم مباحث تولیدی.
دبیر جشنواره درباره حذف فرش قرمز از این دوره گفت: «درباره فرش قرمز، جشنواره باید با سبک ایرانی اسلامی هماهنگ باشد و نباید با دست فرمان کشورها و فرهنگ غربی کار کنیم.»
ایسنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشنواره فیلم فجر، رسانه، زلزله، سینمای ایران، فرش ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
هنر و رسانه
V
آرشیو