بازیگر «یوسف پیامبر» این روزها کجاست؟

اسماعیل سلطانیان، هنرمند قدیمی کشورمان همچنان در منزلش استراحت می کند و علیرغم اینکه میل زیادی دارد تا دوباره مقابل دوربین برود اما می گوید: فعلا ناتوانم تا ببینم خدا برایم چه می خواهد. سلطانیان تاکید می کند که از ۱۲ سالگی وارد حرفه بازیگری شده است و علاقه زیادی به کارش دارد اما ناراحت است که فعلا نمی تواند کار کند.
بازیگر «یوسف پیامبر» این روزها کجاست؟
1402/01/09 - 20:37
تاریخ و ساعت خبر:
146243
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - اسماعیل سلطانیان، هنرمند قدیمی کشورمان همچنان در منزلش استراحت می کند و علیرغم اینکه میل زیادی دارد تا دوباره مقابل دوربین برود اما می گوید: فعلا ناتوانم تا ببینم خدا برایم چه می خواهد. سلطانیان تاکید می کند که از ۱۲ سالگی وارد حرفه بازیگری شده است و علاقه زیادی به کارش دارد اما ناراحت است که فعلا نمی تواند کار کند.
اسماعیل سلطانیان در گفت‌وگویی ضمن تبریک سال جدید به هموطنان و مردم کشورش، از حال این روزهایش گفت.
بازیگر سریال های «یوسف پیامبر(ع)»، «مرد هزار چهره»، «وضعیت سفید»، «پایتخت۲»، «معراجی ها»، «ستایش» و «رستگاران» که حدود یک سال است تحت عمل جراحی قرار گرفته و به سختی سخن می گوید با مهربانی از ما استقبال کرده و حال این روزهایش را اینگونه توصیف می‌کند: خدا را شکر بد نیستم. سال گذشته یک جراحی داشتم الان نسبتاً بهترم اما همچنان در منزل استراحت می کنم. آخرین کار تلویزیونی و کلاً کاری که در قالب تصویر داشتم سریال «قورباغه» برای شبکه نمایش خانگی بود. بعد از آن متاسفانه دیگر توان کار کردن نداشتم. الان هم فعلا ناتوانم و نمی توانم بازی کنم.
دوست دارم کار کنم اما ...
سلطانیان در واکنش به این جمله که آیا دوست دارید دوباره مقابل دوربین دیده شوید؟ چنین می گوید: اگر بهتر شوم چراکه نه؛ به امید خدا هر چه که او بخواهد همان می شود. من شغلم را خیلی دوست دارم. از ۱۲ سالگی در کار بازیگری بودم عاشق کارم هستم اما الان متاسفانه ناتوانم و فعلاً در منزل استراحت می کنم تا ببینم چه می شود.
وقتی از او درباره آرزوهایش در سال جدید برای خودش و مردم کشورش می پرسیم و اینکه سالی که گذشت برایش چگونه بود؟ خاطرنشان می کند: آرزویم فقط این است که مثل انسان زندگی کنیم، هوای یکدیگر را داشته باشیم و با هم مهربان باشیم مثل انسان های واقعی. از خدا می خواهم کمکم کند روی پاهایم بایستم و خوب باشم که نگاه مهربان فرزندانم کمتر مضطرب شود.
سلطانیان با وجود اینکه حال مساعدی ندارد با انرژی و امیدی عجیب به سخنانش ادامه می دهد: به هر حال سال ۱۴۰۱ هم با همه خوبی ها و بدی هایش گذشت. دنیا همه چیزش بد نیست خوبی هم دارد. بالا و پایین دارد. انسان مثل چهارفصل می ماند؛ بهار دارد تابستان، پاییز و زمستان. فقط باید امیدوار بود.
این بازیگر قدیمی سپس خطاب به مردم کشورش اظهار می کند: سال نو را به همه هموطنان عزیزم و مردم کشورم تبریک می گویم. آرزوی سلامتی، سربلندی و عاقبت بخیری برای همه دارم. ممنون از اینکه جویای احوالم هستید و تماس می گیرید و به فکر من هستید.
به بزرگان احترام بگذاریم
اسماعیل سلطانیان در صحبت های پایانی اش در پاسخ به اینکه آیا مدیران سینما و تلویزیون جویای احوالش هستند و صحبتی دارد؟ می گوید: کم و بیش جویای احوالم هستند و برخی دوستان تماس می گیرند. به هرحال همه می دانند که من مدت هاست جراحی کرده ام و توان کار کردن ندارم. می دانند که حال خوشی ندارم اما بازهم خداراشکر. حرف خاصی ندارم. مثل همیشه احترام به پیشکسوتان را تاکید می کنم. به بزرگان احترام بگذاریم. ممنون از شما بابت تماستان. یا علی.
ایسنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پیشکسوتان، دوربین، زمستان، سال نو، سینما و تلویزیون ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو