حضور ۳ اثر ایرانی در جشنواره کودکان هند(ICFF)

۳ اثر از تولیدات سازمان سینمایی سوره در دوازدهمین دوره جشنواره کودکان هند ICFF حضور خواهند داشت.
حضور ۳ اثر ایرانی در جشنواره کودکان هند(ICFF)
1402/01/20 - 13:30
تاریخ و ساعت خبر:
146589
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی، انیمیشن کوتاه «بیا آشتی کنیم» به کارگردانی عبدلله علیمراد از تولیدات مرکز انیمیشن سوره و همچنین فیلم‌ کوتاه «جایی میان ابرها» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه از تولیدات باشگاه فیلم سوره به دوازدهمین ‌دوره جشنواره فیلم‌های کودکان هندوستان (ICFF) راه پیدا کردند.
دوازدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان هندوستان (ICFF) در بخش‌های فیلم بلند داستانی و انیمیشن، فیلم کوتاه مستند، داستانی و انیمیشن ۱۰ تا ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ برابر با ۲۱ تا ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ در لاکنو هندوستان برگزار می‌شود.
این جشنواره درپی فراهم کردن بستری مشترک برای تهیه‌کنندگان فیلم‌هایی با محوریت کودکان است تا از طریق ساخت فیلم‌های آموزشی معنادار، دیدگاه‌های خود را برای رشد مناسب ظرفیت‌های کودکان ارایه کنند و هدف از برگزاری آن، ترویج دوستی و همکاری بین مردم جهان است.
این جشنواره از طرف صنعت فیلم و تلویزیون هند (بالیوود) نیز مورد حمایت قرار گرفته است، تعداد زیادی از بازیگران، کارگردانان، نویسندگان و خوانندگان کودک با حضور خود از این جشنواره حمایت می‌کنند.
پخش بین الملل این ۳ اثر بر عهده مرکز بین الملل سوره است.
ایلنا
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشنواره،جشنوراه کودکان،سازمان سوره
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو