بیانیه بسیج جامعه زنان استان سمنان در پی اهانت به قرآن کریم

بسیج جامعه زنان استان سمنان در پی اهانت به قرآن کریم بیانیه ای صادر کرد.
بیانیه بسیج جامعه زنان استان سمنان در پی  اهانت به قرآن کریم
1402/04/20 - 13:05
تاریخ و ساعت خبر:
150806
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران؛ سمنان، در متن بیانیه بسیج جامعه زنان استان سمنان آمده است: بدون شک شیطان در جسم و روح رهبران تمدن غرب طلوع کرده است و آنان را وادار کرد که در مقابل ادیان ابراهیمی و کتب الهی ایستادگی کنند و به بهانه آزادی بیان کتب الهی و پیامبران را مورد اهانت قرار دهند. این اقدام از سال ۱۹۸۸ با انتشار کتاب آیات شیطانی شروع شد و طی سال‌های اخیر به طرق مختلف به پیامبران الهی و کتب آسمانی اهانت می‌کنند.
در ادامه آمده است: در سال ۲۰۲۳ این وقاحت در قالب قرآن‌سوزی در سوئد تحت حمایت‌های سیاسی و امنیتی در قالب دفاع از آزادی صورت گرفت که آخرین آن هم نخواهد بود. چرا که شیطان تعهد داده است که دست بردار نخواهد بود. امت ابلیس‌صفتان در نظام سلطه غرب غافل از این هستند که نمی‌توانند نور الهی را خاموش کنند.
در این بیانیه می خوانیم؛ یاران ابلیس در نظام سلطه بدانند همانگونه که نورالهی در دربار فرعون درخشید و تعالی پیدا کرد، این نور الهی در کاخ آنها نیز درخشش پیدا خواهد کرد.
بسیج جامعه زنان استان سمنان هرگونه اهانت به ساحت مقدس ادیان الهی و ابراهیمی، به ویژه کتاب آسمانی قرآن مجید در کشورهای غربی را در هر قالبی که باشد به شدت محکوم می‌کند. چرا که آن را خلاف آزادی واقعی انسان‌ها به عنوان اشرف مخلوقات می‌داند و از دولتمردان کشورمان می‌خواهد که تلاش خود را به عمل آورند تا حداقل با وزرای کشورهای اسلامی در قالب سازمان همکاری‌های اسلامی جلسه فوق‌العاده برگزار کرده و این رفتارهای ننگین که هر روز به صورت سازمان‌یافته و حمایت شده از نظام سلطه در حوزه تمدنی غرب صورت می‌گیرد، مقتدرانه محکوم شود.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بسیج جامعه زنان، استان سمنان، قرآن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو