معاون فرهنگی هنری سپاه نینوا گلستان خبر داد:

برگزاری 433 برنامه ویژه «هفته عفاف و حجاب» در گلستان/ دشمن، حجاب بانوان را هدف قرار داده است

معاون فرهنگی هنری سپاه نینوا گلستان از برگزاری 433 برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب دراین استان خبر داد و گفت: تعداد 433 برنامه در 6 سرفصل فرهنگی و هنری، جهاد تبیین در گفتمان سازی، ورزش، اجتماعی، فضای مجازی و نمایشگاهی در سطح استان گلستان برگزار می شود.
برگزاری 433 برنامه ویژه «هفته عفاف و حجاب» در گلستان/ دشمن، حجاب بانوان را هدف قرار داده است
1402/04/20 - 13:04
تاریخ و ساعت خبر:
150808
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان نیوز از گلستان، علی اکبر عرفانی صبح امروز با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در گفت و گو با خبرنگار زنان ایران اظهار کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب تعداد 433 برنامه در 6 سرفصل«فرهنگی و هنری»، «جهاد تبیین در گفتمان سازی»، «ورزش»، «اجتماعی»، «فضای مجازی» و «نمایشگاهی» در سطح استان گلستان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه کار فرهنگی نیازمند فعالیت بلندمدت است، تصریح کرد: باید مردم دغدغه عفاف و حجاب پیدا کنند داشتن حجاب یکی از مهم ترین ارزشها در دین مبین اسلام است که به زنان اجازه می دهد با حفظ جایگاه انسانی خود در فعالیّتهای گوناگون اجتماعی نقشی کارآمد و سازنده داشته باشند.

* بانوان محجبه مسلمان ایرانی در خط مقدم جبهه حق علیه باطل هستند

معاون فرهنگی هنری سپاه نینوا گلستان بر لزوم رعایت حجاب در جامعه تاکید کرد وافزود: بانوان محجبه مسلمان ایرانی در خط مقدم جبهه حق علیه باطل هستند و به نوعی جهاد زن، حجاب و عفاف اوست امروز ارزش حجاب و عفاف زن مسلمان چندین و چند برابر ارزش حجاب و عفاف در صدر اسلام و کل ادوار تاریخی است و زن با حجاب و عفاف در واقع یک رزمنده است، رزمنده‌ای که ارزش رزم او چه بسا والاتر و بالاتر از رزم رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی است.
عرفانی نقش رسانه ها را در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمن در تلاش است روند منفی را در افکار ملت بپروراند انتظار داریم اهالی قلم، ضریب رسانه خوبی در راستای اقدامات مثبت فرهنگی را انعکاس دهند.
وی با بیان اینکه دشمن امروزه حجاب بانوان ما را هدف قرار داده است، تصریح کرد: امروزه بخشی از جوامع ما را محجبه ها تشکیل می دهند برخی شل حجاب هستند و برخی کشف حجاب کردند باید گره های ذهنی افراد شل حجاب را از طریق جهاد تبیین که یک مقوله موثر در جنگ شناختی است را باز کنیم افرادی که جاهلانه یا غافلانه کشف حجاب کردند را هدایت و یا ارشاد می کنیم.
معاون فرهنگی هنری سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: باید با این افراد گفتمان چهره به چهره داشته باشیم صرف اینکه فقط جهاد تبیین صورت گیرد کافی نیست اتفاقات خوبی که در غرفه های حس خوب رقم می خورد عمیقا هویت و باور دینی دارد.
به گزارش زنان نیوز از گلستان، رعایت عفاف و حجاب از سوی افراد یک جامعه اسلامی امری حیاتی و ضروری است امروزه به دلیل تهاجم فرهنگی دشمن و رشد فزاینده ارتباطات از جمله اینترنت و ماهواره تا حدودی دچار آسیب شده است و اگر کمی تامل نکنیم و مسئولان فرهنگی ما دست به کار نشوند، تاریخ تکرار می‌شود و جریان کشف حجاب در عصر امروز با ظاهری متفاوت نمایان خواهد شد.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
برگزاری، 433 برنامه، هفته عفاف و حجاب، گلستان، معاون فرهنگی و هنری سپاه نینوا گلستان، علی اکبر عرفانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو