پازل ضدانقلاب برای تخریب دین از فضای مجازی تا حمله تروریستی

حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ که برای دومین بار انجام ‌شده است، به خوبی نشان داد که دشمنان این مرز وبوم بازهم دین را هدف قرار داده اند و تقسیم کار مختلفی از سوی تروریست های جانی و تروریست‌های مجازی علیه دین مبین اسلام و مذهب شیعه صورت گرفته است.
پازل ضدانقلاب برای تخریب دین از فضای مجازی تا حمله تروریستی
1402/05/24 - 10:50
تاریخ و ساعت خبر:
162451
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد: حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ که برای دومین بار انجام ‌شده است، به خوبی نشان داد که دشمنان این مرز وبوم بازهم دین را هدف قرار داده اند و تقسیم کار مختلفی از سوی تروریست های جانی و تروریست‌های مجازی علیه دین مبین اسلام و مذهب شیعه صورت گرفته است.
بعد از اینکه با شروع ایام سوگواری سید و سالار شهیدان تروریست های مجازی سعی کردند با هشتگ های مختلف از حضور مردم در این مراسمات جلوگیری کنند و مردم نیز مثل همیشه مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند، در مرحله بعد ترور زائرانی که در حرم شاهچراغ حضور داشتند را کلید زدند. در این راستا آنچه مورد توجه است عنادورزی این جماعت با دین و مذهب شیعه است که دیده می شود از هر فرصت و هر ابزاری ولو ترور جان ها تا ترور ذهن ها برای رسیدن به مقاصد خود استفاده می کنند.
در این رابطه باید به حرکت دشمن در چند ماه اخیر و بویژه ایام سوگواری محرم توجه کرد. دراین راستا ابتدا یک فوتبالیست که حالا در جرگه ضدانقلاب قرار گرفته است و فقط و فقط حضور مجازی نوشتاری دارد و هیچگاه حتی جلوی دوربین نیز قرار نمی گیرد و صفحه خود را دربست به ضدانقلاب اجاره داده است با فرمان معاندان در راه تخریب مذهب و ارزهاش اسلامی و شیعه حرکت می کند، دست به هشتگ سازی علیه محرم زد. اما با همه تبلیغات های سیاه علیه ایام سوگواری محرم مردم با حضور حماسی خود نشان دادند که پیوند ناگسستنی میان قلب و دل آنان با عاشورای حسینی ایجاد شده است که به هیچ وجه جداشدنی نیست.
بعد از این ماجرا بود که ضدانقلاب خواست از همین مردمی که حالا به زیارت حرم شاهچراغ رفته بودند، انتقام بگیرد. از سوی دیگر باید گفت که پیام داعش نشان داد این گروهک تروریستی به انتقام دو نفر از عناصر دستگیر شده آن در حمله تروریستی قبلی شاهچراغ دستگیر و به سزای اعمالشان رسیدند، در اینجا نیز نیروهای امنیتی کشورمان به خوبی توانستند آنان را شناسایی و محاکمه کنند.
همچنین باید نگاهی به آینده داشت پازل دیگری که قرار است در این چند روز ضدانقلاب از فضای مجازی آنرا هدف قرار دهد، اربعین حسینی است. قطعا نیروهای امنیتی ایران و عراق به کمک هم امنیت این راهپیمایی را هر چه بیشتر از سال های گذشت حفظ و حراست می کنند اما ضدانقلاب سعی دارد از هر حرکتی بویژه در فضای مجازی و تخریب در شبکه های اجتماعی راهپیمایی اربعین و زیارت اباعبدالله الحسین (ع) را تحت شعاع تبلیغات سیاه و منفی خود قرار دهد اما در این راستا آنچه بیشتر از همه مشهود است، این است که جلوی سیل عاشقانی که هر ساله انتظار اربعین حسینی را می کشند تا به سوی حرم آقا و مرادشان بشتابند، را نمی توان گرفت.
با این حال ضدانقلاب در یک حرکت کور با استفاده از عناصر تروریستی داعش سعی کرد که فضای کشورمان را با یک حمله تروریستی دیگر در حرم شاهچراغ آشفته سازد اما مردم ایران که به امنیتی که نیروهای مخلص نظامی کشورمان ایجاد می کنند و در دل دریای پرتلاطم خاورمیانه ایران را به یک کشتی امن تبدیل کرده‌اند، یقین کامل دارند.
از این روست که دوباره تیر ضدانقلاب به سنگ خورد و به خوبی این حمله تروریستی نشان داد که دشمن به هر وجه حتی به طور آشکارا سعی دارد با به شهادت رساندن مردم مسلمان ایران عناد خود را با دین نشان دهد. ضدانقلابی که حالا بیشتر از پیش چهره آن به مردم ایران و جهان با طراحی این ترورهای سیاه آشکار می شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حمله تروریستی ، شاهچراغ، 22 مرداد 1402 ، گروهک تروریستی داعش،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو