با هدف شناسایی استعدادهای جوان و ترویج شعر پایداری

پویش شعر بهار نارنج ویژه شعرای استان فارس برگزار می شود

پویش شعر بهار نارنج ویژه شعرای استان فارس به همت بسیج هنرمندان این استان در بخش آزاد و ویژه برگزار می شود. بنابر گفته ی دیبر پویش شعر بهار نارنج، شناسایی استعدادهای جوان و ترویج شعر پایداری ا زاهداف این حرکت ادبی است.
پویش شعر بهار نارنج ویژه شعرای استان فارس برگزار می شود
1400/09/14 - 11:03
تاریخ و ساعت خبر:
115351
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - فارس - دانیال بهادرانی دبیر پویش شعر بهارنارنج با بیان اینکه این پویش به همت بسیج هنرمندان فارس و به صورت استانی ویژه شاعران استان فارسی برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این پویش شناسایی استعداد های جوان و کمتر شناخته شده استان، ترویج شعر و ادبیات پایداری ، تعیق فرهنگ مقاومت و ایثار، جمع آوری آثار هنری نوظهور و پیشکسوت در حوزه های ادبیات انتظار است. تلاش برای معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت وقطب ادبیات و شعر ایران اسلامی از دیگر اهداف مدنظر این پویش استانی است.

وی با بیان اینکه این پویش در یک بخش آزاد و یک بخش ویژه با پنج عنوان موضوعی برگزار خواهد شد، افزودا: در بخش آزاد شاعران میتوانند اشعار خود را در موضوعات مختلف ارسال کنند. و در بخش ویژه پنج موضوع ایثار، شیراز سومین حرم اهل بیت، شاهچراغ (ع) امین ولایت، هنر و رسالت هنرمند ، انتظار و ظهور در آینه شعر ، و نهج البلاغه موضوعات مورد نظر این پویش است.
بهادرانی تاکید کرد:شاعران علاقمند استان فارسی برای شرکت در این پویش تنها کافی است اشعار خود را بدون هیچ محدودیت سنی و محدودیت در تعداد اشعار ارسالی از طریق شماره واتس آپ 09016691915 و حداکثر تا تاریخ ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
وی خاطر نشان کرد: در پایان مهلت دریافت آثار این پویش آثار به صورت کد گذاری شده در اختیار داوران ملی قرار داده خواهد شد و در پایان داوری ضمن برگزاری اختتامیه پویش به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا میگردد.
اختتامیه این همایش پایان اذر ماه و با حضور شاعران کشوری و استانی و همچنین برگزیدگان این پویش در شیراز ، سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار خواهد گردید.
دبیر پویش شعر بهار نارنج در پایان ضمن تشکر از حمایت های جناب میکائیلی مسئول محترم بسیج هنرمندان فارس،و همچنین حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا انصاری نژاد مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان و همه دست اندکاران این پویش، اظهار امیدواری کرد که با توجه ویژه ای که در شرایط پیش رو به فرهنگ و در راس آن شعر در سطح کشور و به ویژه استان وجود دارد بتوانیم شاهد برگزاری چنین رویداد های هنری و همچنین شناسایی و پرورش شاعران جوان در سرتاسر استان هنرپرور فارس باشیم.
خبرنگار - فاطمه نیکوکار
انتهای پیام/*
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
*پویش شعر بهار نارنج به همت بسیج هنرمندان فارس برگزار خواهد شد*
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو