ایرانیان کتاب‌نخوان امروز در خرید کتاب رکورد زدند

علی رمضانی با حضور در برنامه «صبح بخیر ایران» گفت: از روز گذشته (سوم بهمن‌ماه) خرید از سایت نمایشگاه کتاب تهران شروع شد و تا امروز صبح (چهارم بهمن‌ماه) ۱۲۴ هزار نسخه کتاب به مبلغ بیش از هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از سوی مردم خریداری شده است که رقم قابل توجهی است.
ایرانیان کتاب‌نخوان امروز در خرید کتاب رکورد زدند
1400/11/04 - 19:44
تاریخ و ساعت خبر:
116599
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - علی رمضانی با حضور در برنامه «صبح بخیر ایران» گفت: از روز گذشته (سوم بهمن‌ماه) خرید از سایت نمایشگاه کتاب تهران شروع شد و تا امروز صبح (چهارم بهمن‌ماه) ۱۲۴ هزار نسخه کتاب به مبلغ بیش از هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از سوی مردم خریداری شده است که رقم قابل توجهی است.
رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران: دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه(سوم بهمن‌ماه) آغاز شده است. در این نمایشگاه بیش از دو هزار ۱۰۰ ناشر داخلی و خارجی آثار خود را عرضه کرده‌اند و تعداد ۲۴ کشور خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.
وی با اشاره به استقبال خوب مردم و فروش ۱۲۴ هزار نسخه کتاب در فاصله یک‌روز از برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: در این نمایشگاه مجازی بیش از ۲۰۰ هزار عنوان اثر از ناشران در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است. مخاطبان این نمایشگاه می‌توانستند از ۲۹ دی‌ماه وارد سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شوند و کتاب‌های مورد علاقه خود را در بخش علاقه‌مندی‌ها ذخیره کنند. از روز گذشته (سوم بهمن‌ماه) خرید از سایت نمایشگاه کتاب تهران شروع شد و تا امروز صبح (چهارم بهمن‌ماه) ۱۲۴ هزار نسخه کتاب به مبلغ بیش از هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از سوی مردم خریداری شده است که رقم قابل توجهی است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه در حال خدمات‌رسانی به مردم سراسر کشور اعم از شهرها و روستاهای دور از مرکز است و درواقع هدف تحقق عدالت فرهنگی است تا دسترسی مردم به کتاب در همه نقاط کشور فراهم شود. لذا میزان دسترسی در نظر گرفته شده برای مخاطبان نمایشگاه فوق‌العاده و بی‌نظیر است.
رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران درباره نحوه دسترسی و خرید از این نمایشگاه گفت: مردم عزیز می‌توانند به سایت ketab.ir مراجعه کنند، فیلم‌های آموزشی را ببیند و سپس وارد سایت نمایشگاه شوند. امکانات خوبی مثل دسته‌بندی‌های ناشران و...، دسته‌بندی موضوعات همچون کودک و نوجوان و... و جست‌وجوی پیشرفته در سایت فراهم شده است.
او در ادامه مطرح کرد: دو عامل مردم را به خرید کتاب از نمایشگاه ترغیب می‌‌کند: نخست خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی و دوم هم ارسال رایگان کتاب برای خریداران است. علاقه‌مندان با ورود به سایت و ثبت اطلاعاتی همچون آدرس محل سکونت، شماره موبایل و... می‌توانند در سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت‌نام کنند. پس از ثبت‌نام و خرید کتاب، آثار خریداری شده را به صورت رایگان در محل سکونت خود تحویل خواهند گرفت.
او با اشاره به دسترس‌پذیر بودن نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: یکی از جذابیت‌های این نمایشگاه این است که مردم از هر نقطه‌ای که هستند، می‌توانند در نمایشگاه کتاب حضور پیدا کنند و کتاب‌های خود را سفارش دهند. همچنین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۲۴ ساعته است و روز گذشته اوج کاری ما بین ساعت ۲۰ تا ۲۳ بود.
رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ادامه داد: همچنین مرکز پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب تهران با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ با ۷۰ کارشناس به طور مستمر در حال پاسخگویی به سوالات مخاطبان است. روز گذشته این مرکز پاسخگویِ بیش از پنج هزار و ۵۰۰ تماس بود و ۸۶ درصد از آنها اعلام رضایتمندی از پاسخگویی داشتند.
ایلنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کتاب ، کتاب خوانی ، نمایشگاه کتاب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو