یک مربی مهدقرآن : لطف خدا و برکات آموزش قرآن را در زندگی ام ملموس حس کرده ام!

ندا رحمانی راوری 29ساله که به مدت 8سال مربی قرآنی مهد غنچه های ولایت است، رحمانی از انگیزه مربی شدنش می گوید:انگیزه بنده از تاسیس این مرکز قرآنی علاقه بسیار زیاد به قرآن وکودکان است بنده براین باور هستم کودکان کشورم باید در زمینه قرآن آموزی مهارت لازم را کسب کنند.
یک مربی مهدقرآن : لطف خدا و برکات آموزش قرآن را در زندگی ام ملموس حس کرده ام!
1401/06/12 - 10:01
تاریخ و ساعت خبر:
141125
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمان: ندا رحمانی راوری 29ساله که به مدت 8سال مربی قرآنی مهد غنچه های ولایت است، رحمانی از انگیزه مربی شدنش می گوید:انگیزه بنده از تاسیس این مرکز قرآنی علاقه بسیار زیاد به قرآن وکودکان است بنده براین باور هستم کودکان کشورم باید در زمینه قرآن آموزی مهارت لازم را کسب کنند. خبرنگار طنین یاس گفت وگویی با این بانوی قرآنی انجام داده است :

وی در پاسخ به این سؤآل که چقدر توانسته اید دراین مدت بچه هارا با قرآن مانوس کنید؟ گفت: در دنیای کنونی که فضای مجازی وانواع سرگرمی وجاذبه های زیاد که پدیدار شده اند می طلبد که در امر قرآن بیشتر تلاش شود بنده افتخار این را داشته ام در سال 1401 به تعداد 30نفر از نوآموزان قرآنی در مرکز ثبت نام داشته باشم و باروش بازی و نمایش توانسته ام تا حد زیادی ذوق و شوق یادگیری کودکان را زیاد کنم.
این راوی و مربی مهد قرآن در ادامه با اشاره به اینکه از زمانی مربی مهد قرآنی شده ام لطف خدارا بیش از پیش در زندگی خود احساس کردم ادامه می دهد: گرچه درآمد مهد بسیار اندک است اما برکت زیادی به همراه دارد برکت نفس های پاک ومعصوم کودکان را در این 8سال در زندگی خود کاملا دیده ام .
رحمانی که علاقه وافرش به کودکان به ویژه نوگلان مهد قرآن از بیانش به خوبی پیداست با تأکید بر اینکه ایجاد انس با قرآن و یادگیری و به کارگیری مبانی قرآنی و تربیت اسلامی از سنین کودکی آغاز و نهادینه می شود، گفت: از همه مسئولین مربوطه در خواست دارم که به مهد های قرآنی نگاه ویژه ای داشته باشند زیرا آموزش قرآن از سنین کودکی از اهمیت بالایی برخوردار است مراکز قرآنی با مشکلات مکان وامکانات رفاهی کمی برخوردار هستند واین همت مسئولین را می‌طلبد که در این امر بزرگ یاری گر باشند.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یک مربی مهدقرآن : لطف خدا و برکات آموزش قرآن را در زندگی ام ملموس حس کرده ام!
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
دین و اندیشه
V
آرشیو