قصه‌ی کرب و بلا را دختری تغییر داد / کاخ‌ها ویرانه شد ویرانه‌اش شد بارگاه

همزمان با چهارم ماه صفر مصادف با شب شهادت حضرت رقیه(س)، همایش سه‌ساله‌های حسینی با همت خواهران فیروزکوه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه برگزار شد.
قصه‌ی کرب و بلا را دختری تغییر داد /  کاخ‌ها ویرانه شد ویرانه‌اش شد بارگاه
1401/06/12 - 09:23
تاریخ و ساعت خبر:
141191
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان تهران : مراسم با قرائت قرآن توسط قاری کودک و صلوات خاصه امام رضا علیه السلام آغاز شد ‌. در ادامه برنامه انیمیشن کوتاه کودکانه منم رقیه س برای کودکان به نمایش در آمد .

در ادامه دکتر قریب(عمو قرآنی)در قالب کودکانه با اجرای داستان سرایی،تئاتر و نمایش کودکانه به تشریح واقعه کربلا و حضرت رقیه س و اجرای هیئت کودکانه پرداختند .

در این همایش که عصر روز پنجشنبه برگزار شد مادران در کنار فرزندانشان شرکت کردند و از این طریق عشق و محبت خویش را به خاندان اهل بیت(ع) به نمایش گذاشتند و در بخش دیگر این همایش کودکان به یاد حضرت رقیه(ع) سرود مدادهای رنگی را همخوانی کردند.
همچنین به کودکانی که در این مراسم حضور داشتند پرچم و سربند یا رقیه س اهدا شد.

همچنین با حضور شهید گمنام در این مراسم کودکان به استقبال این مهمان ویژه رفته و همراه با مادرانشان با روضه و مداحی سرایی به عزاداری پرداختند و پس از آن پیکر مطهر این شهید تا مزار شهدا گمنام دانشگاه با حضور کودکان و مادران تشیع و گلباران شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
قصه‌ی کرب و بلا را دختری تغییر داد / کاخ‌ها ویرانه شد ویرانه‌اش شد بارگاه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو