همایش یاس های ماندگار در اهواز برگزار شد

همایش یاس های ماندگار با تجلیل از بانوان ایثارگر و رزمنده هشت سال دفاع مقدس در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.
همایش یاس های ماندگار در اهواز برگزار شد
1401/07/10 - 14:48
تاریخ و ساعت خبر:
141931
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در این برنامه گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادیم و به مدد الهی افتخارات زیادی را هم کسب کردیم و رشادت هایی آفریدیم.
سرهنگ عادل ساری با بیان اینکه دشمنان نظام، در جنگ تحمیلی نسبت به نابودی انقلاب اسلامی اتفاق نظر داشتند و همچنان توطئه های زیادی به راه می اندازند، افزود: ما در 8 سال دفاع مقدس مثل قیام امام حسین(ع) به دنبال حفظ ارزش ها بودیم. امام حسین(ع) با دست خالی به میدان نبرد حق علیه باطل رفت اما چون به دنبال احیای ارزش های اسلامی بود، همچنان می بینیم بعد از 1400 سال در اربعین چه حماسه هایی رقم می خورد و امسال هم 21 میلیون زائر به کربلا مشرف شدند تا با امام خود بیعت کنند.
وی با بیان اینکه ما با جنگ تحمیلی قوی تر شدیم، ادامه داد: دشمن چون متوجه شد در جنگ تحمیلی به نتیجه نرسید، جنگ فرهنگی را به راه انداخته و می خواهد حوادث دیگری در کشور ایجاد کند.
این مقام مسئول با اشاره به تدابیر رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: جنگ اقتصادی هدف دیگر دشمنان کشور ماست. دولت فعلی را می بینم که در تلاش برای اصلاح مشکلات اقتصادی است اما بدانید ما وسط جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و اگر این اتفاق برای کشور آمریکا رخ داده بود تا به حال از پا درآمده بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه هدف دشمن ایجاد نارضایتی اجتماعی و حمله به عقاید و ارزش های ماست، بیان کرد: دشمن از طریق رسانه در فضای مجازی در حال یکه تازی است ولی مردم می دانند که ملت ما ملت امام حسین(ع) است. مردم اسلام و راه امام حسین(ع) را دوست دارند.
سرهنگ ساری با اشاره به روایتی از امام علی (ع) در این باره که تاریخ تکرار حوادث است، گفت: همین حوادث صدر اسلام علیه ولایت در حال طراحی است. دشمن در این جنگ جهانی رسانه، علیه ما با 35 زبان خارجی دارد لجن پراکنی و مردم را تحریک می کند. وظیفه ما عبرت گرفتن از تاریخ است. باید سعی کنیم حوادث را درست مدیریت کنیم تا مسائل صدر اسلام و عاشورایی دیگر تکرار نشود.
لازم به ذکر است در انتهای این همایش از جمعی از بانوان رزمنده و ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد.
این برنامه به همت بسیج جامعه زنان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و هیئت رزمندگان حسینیه ثارالله اجرا شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش یاس های ماندگار در اهواز برگزار شد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حماسه و مقاومت
V
آرشیو