در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای شاهچراغ

سردار سلامی: امروز اغتشاشات تمام شد! / دشمن می‌خواهند دین ما را بگیرند و ما به آنها می‌گوییم دنیای آن‌ها را خواهیم گرفت

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردم ما بیدارند، گفت: اگر مشکلاتی در اقتصادشان وجود دارد اما صبرشان الهی است . امروز این پیکر شهیدان نشان داد که ماهیت این جریان فتنه چیست! آنها که می گویند:« زن زندگی آزادی» آیا این زنان عزیزی که در این تابوت ها امروز توسط شما تشییع می شوند ، گناهی کرده بودند؟! نتیجه این اغتشاشات به تله انداختن دشمن است.
سردار سلامی: امروز اغتشاشات تمام شد! /  دشمن می‌خواهند دین ما را بگیرند و ما به آنها می‌گوییم دنیای آن‌ها را خواهیم گرفت
1401/08/07 - 12:39
تاریخ و ساعت خبر:
142562
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر شهدای علمیات تروریستی شاهچراغ در جمع هزاران نفری مردم شیراز با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌توان بکند، خطاب به مردم تصریح کرد: شما برای این سخن امام راحل مثال ساختید؛ در حمله به طبس ادوات آمریکا در آتش و طوفان سوخت و این برای آمریکا بسیار سخت بود و امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند.
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: اکنون آمریکا، رژیم موقت صهیونیستی و رژیم آل سعود خسته از شکست‌های مکرر همچون شکست در جنگ یمن، شکست در تشکیل دولت در عراق و در لبنان و سوریه، وقتی این نفوذ معنوی را دیدند فهمیدند نمی‌توانند در برابر ملت ایران بایستند.
سردار سلامی افزود: این را به اندک جوانان فریب‌خورده ایران می‌گوییم، می‌دانید آرزوی آمریکا برای ایران و جوانانش چیست؟ آن‌ها گفتند که جوانان ایرانی را باید آمریکایی کنیم تا آن‌ها صدای ما را بشنوند و رویایی آمریکا از جوانان ما این است که فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که کیست.
وی ادامه داد: تصویر آمریکا از ایران تعطیلی همه مراکز، شورش و ناامنی و حمله به نیروهای مدافع امنیت و آتش‌زدن اموال دولتی و مردم است و تصویر آمریکا از ایران یک کشور نیازمند و وابسته است و به طمع افتاده‌اند تا کشور به زمانی برگردد که نفت آن را غارت ببرند و ۴۰ هزار مستشار آمریکایی سرنوشت آن را تعیین می‌کردند و زمانی که چادر از سر زنان ما کشیدند و چهره جوانان ما را با سیاهی شیطان درآمیختند و ای ملت آنها می‌خواهند دین ما را بگیرند و ما به آنها می‌گوییم دنیای آن‌ها را خواهیم گرفت.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه این انقلاب ریشه در عمق احساس این ملت دارد، گفت: ای جوانان فریب‌خورده، شرفتان را به آمریکا نفروشید و به صورت مدافعان امنیت سیلی نزنید و اجازه ندهید لباس سربازان آمریکایی را به تن شما کنند و مهره‌های شطرنج دشمن نشوید؛ در این سرزمین کسی به شما اجازه آشوب و اغتشاش نمی‌دهد.
با خطاب قرار دادن دانشجویان کشور گفت: روی سخنم با دانشجویان عزیز این کشور است . دانشجویان همیشه مظاهر و پرچم داران مبارزه با استکبار جهانی بودند . چه شده است که عده قلیلی از دانشجویان ما امروز پژواک صدای بیگانه شده اند، ای دانشجویان عزیز برگردید به دامان ملت و چشمان حقیقت بین خود را باز کنید و دانشگاه ها را به میدان جنگ آمریکا علیه ملت تبدیل نکنید.
وی ادامه داد: ما از شما فضیلت اخلاقی می خواهیم ، چگونه شده است که عده ای قلیلی دانشجو که واقعا دانشجو نما هستند با رکیک ترین الفاظی که شرم آور است ، شعار می دهند و چهره زیبای قاطبه جوانان دانشجوی ما را تیره می کنند. آیا ملت به شما اجازه می دهد که اینگونه به مقدسات اهانت شود ؟
فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردم ما بیدارند، گفت: اگر مشکلاتی در اقتصادشان وجود دارد اما صبرشان الهی است . امروز این پیکر شهیدان نشان داد که ماهیت این جریان فتنه چیست! آنها که می گویند:« زن زندگی آزادی» آیا این زنان عزیزی که در این تابوت ها امروز توسط شما تشییع می شوند ، گناهی کرده بودند؟! نتیجه این اغتشاشات به طمع انداختن دشمن است .
سردار سلامی با اشاره به اغتشاش گران گفت: شما که از آزادی سخن می گویید،مردم برای عبادت شان آزاد نیستند! این آزادی است؟ یا اسارت و بندگی و تباهی است! . مگر انقلاب جز اینکه ملت ایران را از اسارت و تباهی نجات داد و آنها را به وادی ازادی رساند ، آیا آزادی برهنگی است!؟ آیا آزادی زیر پا گذاشتن ارزش ها و حرمات الهی است ؟! آیا آزادی بی بندو باری است؟!
وی با تأکید براینکه آزادی که آمریکا به ملت ایران وعده می دهد ، همان آزادی است که در دوران شاه وعده داده بود ، گفت: آزادی قمار ، آزادی شراب، آزادی روابط نامشروع، آزادی از بین رفتن اخلاق، آیا می خواهید طهارت اخلاقی جامعه را با آرزوهای دشمنان جا به جا کنید.
فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: آگاه باشید فریب نخورید، شما را به خدا قسم ، از زیر سیطره دشمن خود را نجات دهید ، رودخانه ای که در آن شنا می کنید نجس است ، آلوده است و شما را غرق خواهد کرد . ای جوانان عزیز و دانشجویان عزیز ، بگوش باشید ! ملت ایران تحمل افکارهای خارج از قاعده های پذیرفته شده اسلام را ندارد.
سردار سلامی با تشکر از ملت بصیر ایران، گفت: از بانوان عزیز ایران اسلامی که باوقار و صلابت از عصمت، از حیای خود، از حجاب خود پاسداری کردند و در این فضای غبارآلود حاضر نشدند روسری و چادر از سر جدا کنند، سپاسگزارم و از آن عده معدود از زنانی که با ناآگاهی در امتداد اهداف سیاسی دشمن قرار گرفتند می خواهیم سربازان جبهه فرهنگی دشمن نشوند و مروج بی بندوباری نشود ! کانون خانواده ها را سست نکنند و اجازه دهند ارزش های اخلاقی اسلام در جامعه ما پیاده شود.
فرمانده سپاه پاسداران با خطاب قرار دادن جوانانی که در این اغتشاشات فریب خوردند ، گفت: شرارت را کنار بگذارید ، امروز ، روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان نیایید و از جان ملت چه می خواهید ! فکر نکنید که بایدن و سایر مقامات رژیم صهیونیستی و آل سعود باید به شما تلفن کند تا به خیابان بیایید، بلکه از طریق رسانه‌هایشان شما را وادار می‌کنند و بدانید که این فتنه هیچ عاقبتی ندارد و از سرزمین تسلط دشمن خارج و به دامن دشمن برگردید.
سرلشکر سلامی خطاب به رژیم‌های استکباری به ویژه رژیم پوسیده سعودی گفت: بار دیگر می‌گویم با همین جوانان به سراغتان خواهیم آمد و انتقام خواهیم گرفت.
وی با اشاره به سخنان بایدن که گفته بود ما در این خصوص زیاد دخالت نمی‌کنیم، اظهار کرد: آقای بایدن، شما را از ایران و منطقه بیرون راندیم و آرزوهای شما را در این سرزمین دفن خواهیم کرد و به آل سعود و به رسانه‌های تحت سیطره او می‌گوییم ما به سراغتان خواهیم آمد و شما که تحریک می‌کنید و بذر فتنه می‌افکنید کمی فکر کنید که ممکن است چه اتفاقی برایتان بیوفتد، اما زیاد آرام نباشید که آرامشتان را می‌گیریم.
فرمانده کل سپاه در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: ما در اینجا پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس برای تحقق آرزوهای زیبای رهبری خود و وعده‌های او در میدان هستیم.
وی خطاب به کودک بازمانده از حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: یک کلام به آرتین عزیز، آرتین عزیزم تو به ظاهر کوچکی اما به تو وسعت یک کشور بزرگی و امروز در قلب تمام ملت جا داری؛ آرتین امروز در قلب ماست. همه ایرانی‌ها امروز پدر و مادر تو هستند و تمام کودکان برادر تو هستند و ما همه خادم تو هستیم و به عنوان نماد مظلومیت ایران، تاریخ باشکوه ملت را برای آیندگان بیان خواهی کرد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سردار سلامی: آنها میخواهند دین ما را بگیرند اما ما دنیای انها را خواهیم گرفت / نتیجه اغتشاشات به دام انداختن دشمن است
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو