مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد:

شهدا و ارزش های آنها پشتوانه کشور در مبارزه با استکبار و تهدید نرمه هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد در یادواره شهدای دانش آموزی حمله تروریسی شاهچراغ گفت: شهدا و ارزش‌های آنان بزرگترين پشتوانه کشور ما در مبارزه با استکبار جهانی و تهديد های نرم است شما جوانان عزیز با اين اهداف آشنا شوید و آن را برای خود الگو قرار دهید چرا که شهدا بهترين الگو می تواند برای جوانان باشند
شهدا و ارزش های آنها پشتوانه کشور در مبارزه با استکبار و تهدید نرمه هستند
1401/08/12 - 11:14
تاریخ و ساعت خبر:
142736
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمان: صبح امروز با حضور دانش آموزان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد، رئیس آموزش و پرورش شهرستان، مسئول امور دانش آموزی شهرستان، کارشناس مشارکت های آموزش وپرورش شهرستان و معلمین در محل مدرسه دخترانه متوسطه اول و دوم علوی با همکاری حوزه مقاومت بسیج الزهرا شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

در این یادواره حجت‌الاسلام والمسلمین خالصی با اشاره به احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران گفت: پرچم هر کشور نشان از هویت مردم آن سرزمین دارد زیرا پرچم معرف تمدن و اعتقادات مردم کشور محسوب می‌شود. به همین دلیل همه مردم باید به پرچم کشورشان احترام بگذارند.
وی با اشاره به اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان بیان کرد: در بحث امام زمان (عج) همیشه از انتظار، دلتنگی و منتظر صحبت شده ولی در سلام فرمانده به مسائل بخشش و آمادگی قرار گرفتن در صف یاران امام و سربازی آقا صحبت شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد افزود: ما سر سفره امام حسین علیه السلام بزرگ شده ایم وقتی به جوان ما زیر شکنجه می‌گویند به ولی زمان خود توهین کن تا آزادت کنیم زیر بار نمی‌رود و او را به بدترین شکل ممکن به شهادت می‌رسانند .
حجت الاسلام والمسلمین خالصی بیان کرد: شهدا و ارزش‌های آنان بزرگترين پشتوانه کشور ما در مبارزه با استکبار جهانی و تهديد های نرم است شما جوانان عزیز با اين اهداف آشنا شوید و آن را برای خود الگو قرار دهید چرا که شهدا بهترين الگو می تواند برای جوانان باشند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادواره شهدای دانش آموزی حمله تروریستی شاهچراغ در مدرسه علوی برگزار شئ
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو