دریادواره شهدای وحدت خراسان شمالی مطرح شد:

فرمانده قرارگاه ثامن: علی رغم همه اقدامات دشمن، در بالاترین سطح از عزت و اقتدار در همه عرصه های داخلی و بین المللی هستیم

سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه ثامن در یادواره علمدار شهیدا خراسان شمالی، سردار شهید رجبعلی محمدزاده و شهدای وحدت، تأکید کرد: امروز علی رغم همه اقدامات دشمن، در بالاترین سطح از عزت و اقتدار در نظام اسلامی و در همه عرصه های داخلی و بین المللی هستیم .
فرمانده قرارگاه ثامن: علی رغم همه اقدامات دشمن، در بالاترین سطح از عزت و اقتدار در همه عرصه های داخلی و بین المللی هستیم
1401/08/12 - 21:47
تاریخ و ساعت خبر:
142738
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان شمالی : در آستانه روز استکبار ستیزی، یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی، سردار شهید رجبعلی محمدزاده و شهدای وحدت با حضور سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران و جمعی از مسئولین و مردم و علمای اهل تشیع و تسنن در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد .

در این مراسم سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه ثامن بیان کردند:امروز علی رغم همه اقدامات دشمن، در بالاترین سطح از عزت و اقتدار در نظام اسلامی و در همه عرصه های داخلی و بین المللی هستیم؛ هرچند هزینه های مقاومت و ایستادگی و استکبار ستیزی را پرداخت می‌کنیم اما از شهدا و امامین این انقلاب و از همه کسانی که در طول تاریخ بشریت در جبهه حق پایداری کردند یاد گرفتیم هزینه مقاومت کمتر از هزینه سازش است. در هر مقطعی که به سمت سازش و تسلیم پیش رفتیم نه تنها که ما را به خاک ذلت نشاندن بلکه حتی حیات را از ما و فرزندان ما سلب کردن و هر گاه به سمت مقاومت و ایستادگی و ایثارگری رویکرد تغییر کرد موفقیت صلابت و اقتدار را کسب کردیم.

شهدای وحدت (شهید شوشتری و شهید محمد زاده) عزیز در هر حوزه خدمتی سر از پا نمی شناختند و این نشان از بصیرت بالای این عزیزان بود. این دو شهید عزیز ستارگان درخشان وحدت در انقلاب اسلامی بودند.

از جمله برنامه های این مراسم اجرای گروه سرود رهروان ولایت، پرده خوانی زندگینامه شهید رجبعلی محمد زاده و رونمایی از کتاب زندگینامه شهید توسط مسئولین وخانواده شهید، مداحی برادر محمدنیا بود.

در این مراسم سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام ضمن خیر مقدم به میهمانان از همه آحاد مردم دعوت کردند با حضور پرشور خود در مراسم ۱۳آبان بار دیگر مهر تایید بر این نظام و انقلاب بزنند.
در پایان مراسم علمای اهل تسنن وشیعه بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

لازم به ذکر است شهید رجبعلی محمدزاده از فرماندهان ایرانی جنگ ایران و عراق بودند که در ۲۶مهر ۱۳۸۸ در پیشین بلوچستان همراه نورعلی شوشتری ترور شدند. وی معروف به آقا رجب و رجب محمدزاده بود در جنگ ۸ ساله عراق علیه ایران فرمانده گردان نصرالله بود که بارها مجروح و جانباز شد و در زمان شهادت فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان بود.

انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی، سردار شهید رجبعلی محمدزاده و شهدای وحدت برگزار شد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو