مسئول بسیج جامعه زنان کبودرآهنگ:

الگوپذیری از حضرت معصومه (س)، نقطه عطف دست یابی به کمالات انسانی و جایگاه رفع اجتماعی

مسئول بسیج جامعه زنان کبودرآهنگ گفت: دختران جامعه باید با الگو قرار دادن سیره و روش زندگی حضرت معصومه(ع) در مواجه با مسائل پیرامون خود و در تمام مراحل زندگی از ارزش‌های اصیل والگوی اسلامی جامعه دست نکشند تا به مقام و منزلت والای خویش پی ببرند و به جایگاه رفیعی دست یابند.
الگوپذیری از حضرت معصومه (س)، نقطه عطف دست یابی به کمالات انسانی و جایگاه رفع اجتماعی
1401/08/14 - 11:15
تاریخ و ساعت خبر:
142775
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از همدان : سیده سمیه جعفری مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ گفت:همه انسان‌ها اعم از مرد وزن نیاز به الگو دارند تا در ناملایمت های زندگی از مسیر اصلی گمراه نشوند. ضرورتا الگویی که چراغ راه زندگی ما باشد، در جامعه امروزی بیشتر احساس می‌شود. مامعتقدیم اهل‌بیت بهترین راهنما و الگو برای هدایت انسان هاهستند که می‌توانند، در تهاجمات فرهنگی، راهنمای خوبی برای حفظ ارزش‌هایمان باشند.
وی ادامه داد:دختران جامعه باید با الگو قرار دادن سیره و روش زندگی حضرت معصومه(ع) در مواجه با مسائل پیرامون خود و در تمام مراحل زندگی از ارزش‌های اصیل والگوی اسلامی جامعه دست نکشند تا به مقام و منزلت والای خویش پی ببرند و به جایگاه رفیعی دست یابند.
جعفری افزود:دختران جامعه باتصمیم ها، انتخاب‌هادر عرصه‌های مختلف جامعه، اقشار مختلف را به این باور رسانده‌اند که جامعه برای پیشرفت و همدلیﹺ بیشتر به نظروحضورهمه اقشار جامعه نیازمند است. بانوان ایران زمین، از جایگاه قابل توجهی در حوزه‌های مختلفی اعم از کارآفرینی،اقتصاد، ورزش، علم، هنر و حتی سیاست برخوردارند.
این فعال بسیجی افزود:زنانی که به عنوان الگوهایی موفق در عرصه های مختلف جامعه مورد تشویق قرار می گیرن بدون شک اثرگذاری عمیقی در فرهنگ سازی یک جامعه دارند‌،نقش زنان برای پیشرفت درهرعرصه به هدف توسعه اقتصادی و اجتماعی بستگی داشته و از این رو در تحول همه جوامع عاملی اساسی تلقی می‌شود.
جعفری در پایان گفتگو اضافه کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به علت داشتن زهد و پارسايي، تقوای بالا و مقامی شبیه عصمت، الگویی تمار عیار برای سبک زندگی دختران و زنان با ايمان ایران زمین به شمار می آید‌.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
الگوپذیری از حضرت معصومه (س)، نقطه عطف دست یابی به کمالات انسانی و جایگاه رفع اجتماعی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو