دانش آموز شیرازی : مشت های برای کوبیده شدن در دهان دشمن ، بالا رفته است / کودک دهه نودی: برای رهبرم آمده ام

یک دانش آموز شیرازی در جمع راهپیمایان 13 آبان با اشاره به شهادت تعدادی از دانش اموزان در عملیات تروریستی شاهچراغ گفت: « من امروز آمده ام تا به دشمن بگویم، ما پشت ولایت هستیم و این مشت ها را که بالا می آوریم، به صورت دشمن می زنیم».
دانش آموز شیرازی : مشت های برای کوبیده شدن در دهان دشمن ، بالا رفته است / کودک دهه نودی: برای رهبرم آمده ام
1401/08/14 - 13:49
تاریخ و ساعت خبر:
142786
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از فارس- شیراز، دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان بصیر شیرازی، دوشادوش مردم ولایتمدار شهر راز شیراز، در راهپیمایی استکبار ستیزی 13 آبان شرکت نمودند و نفرت و انزجار درونی خود را از استکبار جهانی در رأس همه آنها، آمریکای جنایتکار، با سر دادن شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل به جهانیان اعلام کردند.

سیزدهم آبان، همواره یادآور خروش سلاله های پاک و بصیری است که با شناخت شمر زمانه خود، به پا خواستند تا صدای آزادگی و استقلال‌طلبی خود را به گوش جهانیان برسانند و اعتراض و نفرت خود را از عروسک‌های خیمه شب بازی آمریکا و اسرائیل اعلام دارند و در مسیر انقلاب عزیز ایران اسلامی، عاشقانه آواز شهادت سر دهند.

آری سیزده آبان، یادآور خشم و انزجار دانشجویان پیرو خط امام، از جنایت آمریکا خون خوار است که همه در یک وحدت دانشگاهی، به تسخیر لانه جاسوسی جرثومان فساد، دست زدند. حال امروز مردم شیراز، در هفتم شهدای حرم شاهچراغ(علیه‌السلام) به یاد دانش‌آموزان عزیزی همچون آرشام، علی‌اصغر و محمدرضا که در حادثه اخیر تروریستی حرم امین ولایت، پر کشیدند، به خیابان آمدند تا جنایت‌های آمریکا و اسرائیل را محکوم نموده و در روز استکبار ستیزی دوباره، مشت محکمی بر دهان کارگردانان اغتشاشات اخیر بزنند و به جهان اعلام نمایند که این انقلاب اسلامی روییده شده از خون شهدای دانش‌آموز و دانشجوست و ان‌شاءالله تا ظهور مهدی موعود(عج) همواره پر صلابت به سمت جهانی شدن تمدن نوین اسلامی گام بر خواهد داشت.

سوگند سلطانی، دانش‌آموز نوجوان شیرازی که با همکلاسی‌های خود در این مراسم شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار طنین یاس در شیراز در خصوص علت حضور خود در مراسم گفت: "کشورهای خارجی مثل آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند در کشور ما انجام دهد و ما اهل کوفه نیستیم که پشت رهبرمان را خالی کنیم. ما همیشه روبروی دشمن ایستاده‌ایم."
لیلا سادات اسکندری، مسئول دفتر بسیج جامعه زنان ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز در حالی که به همراه بسیجیان خود در این راهپیمایی شرکت کرده بود، ضمن اشاره به هفتمین روز شهادت کبوتران حرم احمدبن موسی(ع) شاهچراغ در خصوص سیزدهم آبان عنوان کرد که دشمنان بدانند با شهید کردن بچه‌های ما، زنان ما، ملت ما بیدارتر می شوند.

اسکندری خطاب به دشمنان ایران اسلامی گفت: " دشمن کور خوانده است که بتواند این نظام را، با این تنه تناور و قوی خود از پای در بیاورد.[آمریکا و اسرائیل] بدانید عمرتان رو به پایان است و دیگر چیزی به پایان شب ظلم هایتان باقی نمانده است."

مرد و زن، کودک و نوجوان، دختر و پسر همه و همه در حماسه شیراز حضور داشتند. همه برای دفاع از میهن و انقلاب شکوهمند اسلامی آمده بودند. پسر بچه 8 ساله بنام محمد کریم بخش هم می‌گفت: برای محافظت از کشورمان آمده ایم و اجازه نمی‌دهیم دشمن وارد خاک ایران عزیز شود.

زینب هادی‌پور، دختر دهه هشتادی و بصیر شیرازی که زینبی وار، مقتدر و پر صلابت دست در دست دوستان خود، حضور پرشور خود را در مراسم به رخ عالمیان می کشید، پیام حضور خود را اینگونه بیان می‌کرد: "من امروز آمده ام تا به دشمن بگویم، ما پشت ولایت هستیم و این مشت ها را که بالا می آوریم، به صورت دشمن می زنیم."

فائزه کودک دهه نودی با صورت معصوم و مهربون و با صدای ظریف کودکانه گفت: برای رهبرم به راهپیمایی آمده ام.
بانوی میانسالی که به همراه نوه و دختر و فرزندان خود در این مراسم حضور داشت، علت حضور خود را برای دفاع از اسلام، نگهداری از کشور و اعلام انزجار خود از اتفاقات اخیر عنوان کرد و می‌گفت: با حضور خود می خواهیم بگوییم که ما مقاومت می کنیم و می‌خواهیم پرچم انقلاب اسلامی را به دست امام زمان(عج) برسانیم.

فاطمه صلاحی 12 ساله هم با مشت‌های گره زد می‌گفت: به همه دشمنان می گویم که هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند تا وقتی ما هستیم.
مردم سومین حرم اهل بیت (علیه السلام) با حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ به خصوص سه شهید دانش‌آموز این حادثه، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام و شهدا تجدید بیعت و برائت خود را از آشوبگران و اغتشاشگران داخلی و خارجی اعلام کردند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دانش آموز شیرازی : مشت های برای کوبیده شدن در دهان دشمن ، بالا رفته است / کودک دهه نودی: برای رهبرم آمده ام
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو