مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س):

تمدن الهی در مسیر پیشرفت، مرهون حمایت زنان مؤمنه است

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) بیان کرد: زنان صدر اسلام الگوهای اول جامعه هستند و امروزه زن ایرانی هویت خود را از آنان که در اوج بودند، می‌گیرد.
تمدن الهی در مسیر پیشرفت، مرهون حمایت زنان مؤمنه است
1401/08/17 - 14:10
تاریخ و ساعت خبر:
142870
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به نقل از خبرگزاری روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان استاد حوزه و دانشگاه گفت: قرآن کریم جهل را در برابر عقل قرار می‌دهد نه در برابر علم، پس می‌توان هم عالم بود هم جاهل و این قدرت انسان است که اگر چیزی نمی‌داند لفظ" نمی دانم" را بگوید.
استاد حوزه با اشاره به سخن امام حسين(عليه السلام) "مِن عَلاماتِ أسبابِ الجَهلِ المُماراةُ لِغَيرِ أهلِ الفِکرِ؛ از نشانه هاي ناداني، جدل با بي فکران است" بیان داشت: متاسفانه مسائل سیاسی از مسائلی است که همه حق اظهار نظر به خود را می‌دهند.
مریم جعفری با بیان اینکه طهارت نسل مختص بانوان است، خاطرنشان کرد: تربیت به معنای رشد دادن و شکوفا کردن یک چیز است، یک خانم توانایی رساندن یک نسل به کمال نهایی را دارد.
استاد دانشگاه با اشاره به نقش صیانتی زن گفت: صیانت به معنای پاسداری، ارزش‌ها و سرمایه های انسانی است و یک زن می‌تواند صیانت در دو بعد مثبت و منفی داشته باشد.
استاد حوزه با اشاره به اغتشاشات اخیر خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر کسی که روسری خود را برداشته، صد در صد در خدمت نظام سرمایه‌داری، نظام جنسی نظام لیبرال و مادیگرایی است.
وی اظهار داشت: طرح های کهنه و نو طرح‌های زیادی برای خروج زن از هویت اصلی خود داده اند که رهبری(مدظله العالی) از این طرح ها به طرح های ضد زن تعبیر می کنند.
مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) در پایان با اشاره به نقش حمایتی زن، خاطر نشان کرد: اگر در طول تاریخ بشر و ادیان الهی سیر شود، زنان متدینی بودند که از تمدن الهی، حمایت کردند و اگر توانستند پیشرفت و رشد کنند، یک پایه آن زنان بوده اند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان جامعه نقش بسزایی در ارتقای جامعه دارند
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو