مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان خبرداد :

اعزام بانوان راوی در هفته طول بسیج به مدارس سیستان و بلوچستان

راویان خواهر با همت بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان وبلوچستان با هدف آشنایی جامعه هدف در حوزه زن و خانواده به مدارس سيستان و بلوچستان اعزام می شوند .
اعزام  بانوان راوی در هفته طول بسیج به مدارس سیستان و بلوچستان
1401/09/01 - 10:08
تاریخ و ساعت خبر:
143232
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آذر کیخا ، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار طنین در زاهدان گفت: روایان خواهر بسیجی با همت بسیج جامعه زنان که در زمینه حوزه زن و خانواده از ابتدای هفته بسیج فعالیت خود را در مدارس دخترانه سیستان وبلوچستان آغاز کرده اند تا پایان هفته فعالیت های خود را تداوم می بخشند.

وی افزود : این برنامه با هدف پاسخگویی به شبهات جوانان و دانش آموزان با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان در رسانه هاو شبکه های اجتماعی در کلیه مدارس دخترانه سطح سیستان وبلوچستان برگزار می گردد .

کیخا بیان کرد : این جلسات به منظور اثر گذاری ارزشمند بودن مباحث مطرح شده با حضور افراد نخبه بسیجی که توان سخنرانی و پاسخگویی مناسب به شبهات و برقراری ارتباط و تعامل سازنده را با دانش آموزان دارند اجرا می شود.



انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اعزام بانوان راوی در هفته طول بسیج به مدارس سیستان و بلوچستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو