مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان

مهم‌ترین رسالت حضرت زینب (س) تبیین و تبلیغ نهضت حسینی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) در مبارزه نرم توانستند پس از عاشورا بدرستی نهضت امام حسین (ع) را تبیین کنند، تاکید کرد: ایشان در معرفی امام حسین (ع) و نهضت پیامبر اکرم (ص) بخوبی نقش آفرینی کردند و این یکی از بارزترین ویژگی‌های حضرت بود.
مهم‌ترین رسالت حضرت زینب (س) تبیین و تبلیغ نهضت حسینی بود
1401/09/10 - 10:16
تاریخ و ساعت خبر:
143575
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت الاسلام حسن بیگدلی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت:حضرت زینب (س) پرستاری امام زمانش حضرت زین العابدین (ع) و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت را برعهده داشت و با تمام سختی‌ها از آن‌ها حمایت می کردند .
وی با اشاره به اینکه رسالت مهم حضرت نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی بود، عنوان کرد:ایشان پس از عاشورا فرزندان امام حسین (ع)، بازماندگان باوفایش را در دوران اسارت از کوفه به شام و از شام تا مدینه رهبری کردند.
حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) در مبارزه نرم توانستند پس از عاشورا بدرستی نهضت امام حسین (ع) را تبیین کنند، تاکید کرد: ایشان در معرفی امام حسین (ع) و نهضت پیامبر اکرم (ص) بخوبی نقش آفرینی کردند و این یکی از بارزترین ویژگی‌های حضرت بود.
این مسئول با بیان اینکه خداوند متعال به بشریت قدرت تشخیص مسائل را داده است، تصریح کرد:حضرت در این مسئله نیز پیروز میدان بود و توانستند به درستی حق و باطل را از هم تشخیص دهند و برای آن مبارزه کنند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه حضرت زینب کبری (س) به عنوان یک پرستار الگوی به تمام معنا است، بیان داشت:حضرت یک لحظه از افکار و اندیشه خود عقب نشینی نکرد و در مجلس یزید با خطبه خوانی برای تبیین هدف برادر خود روشنگری کردند.
وی با اشاره به اینکه حضرت در بعد سیاسی کاملا بر مسائل روز دوران خود آگاه بودند و تاریخ را به خوبی می‌شناختند، افزود:هدف و افکار دشمن را به خوبی تشخیص می‌دادند که امروزه به آن جنگ شناختی گفته می‌شود.
حجت الاسلام بیگدلی با تاکید بر اینکه حضرت زینب کبری (س) در مبارزه با جنگ شناختی برنده میدان بودند، تصریح کرد:ایشان پس از ورود به مدینه همچنان به تبیین واقعه عاشورا و تشریح وقایع می‌پرداختند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مهم‌ترین رسالت حضرت زینب (س) تبیین و تبلیغ نهضت حسینی بود
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو