حکومت اسلامی و مطالبه گری حضرت زهرا (س) / فاطمه (س) پناه و مرجع فکری بانوان است

مسئول مؤسس موعود لرستان با اشاره به نقش تربیتی صدیقه طاهره (س) در جامعه گفت: فعالیت اجتماعی، سیاسی حضرت فاطمه (س) در نهایت حجاب و عفاف بوده است؛ ایشان با بیان آموزه های اسلامی، پناه و مرجع فکری، مذهبی برای بانوان بودند.
حکومت اسلامی و مطالبه گری حضرت زهرا (س) / فاطمه (س) پناه و مرجع فکری بانوان است
1401/09/27 - 07:52
تاریخ و ساعت خبر:
143668
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - لرستان - فاطمه بسطامی، فعال فرهنگی،اجتماعی در گفت و گو با طنین یاس لرستان اظهار داشت: ایام منتسب به بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها، بهترین فرصت برای تبیین ابعاد فردی و اجتماعی شخصیت ایشان است؛ در گستره این ابعاد، بصیرت آفرینی و حق طلبی حضرت در حوادث جامعه مشهود است.
وی افزود: وقتی تاریخ ولایت پذیری و دفاع از ولایت را مرور می کنیم حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان وام دار رشادت و دفاع از ولایت، مقدم و پیش رو است.
مسئول احیاگران آتش به اختیار «موسسه موعود» در لرستان با اشاره به نقش آموزشی، پرورشی صدیقه طاهره سلام الله علیها در جامعه
عنوان کرد: فعالیت اجتماعی، سیاسی فاطمه زهرا سلام الله علیها، در نهایت حجاب و عفاف بوده است؛ ایشان با بیان آموزه های اسلامی، پناه و مرجع فکری، مذهبی برای بانوان بودند.
بسطامی با اشاره به مطالبه گری دختر پیامبر اکرم (ص) خاطرنشان کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها در جریان غصب فدک، برای دادخواهی در میان گروهی از یاران، و در اعتراض به رژیم حاکم، در حرکتی پر از شور و کوبنده در مسجد حاضر شدند و سکون و سکوت را شکستند، سکوتی که حکومت اسلامی را در مسیر انحراف قرار داده بود.
وی با تاکید بر این که نسل جوان امروز در موضوعات مختلف نیازمند پاسخ روشن مسئولان است تصریح کرد: به تبعیت از بانوی دو عالم، که در تمام عرصه های فرهنگی،اجتماعی،سیاسی، مذهبی و ...گفتمان ساز بودند ، بانوان هم امروز می توانیم در حکومت اسلامی گفتمان سازی پیرامون موضوعات مختلف را در مساجد که عموم مردم حضور دارند، اجرا کنیم چرا که جامعه امروز نیازمند پاسخگویی است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حکومت اسلامی و مطالبه گری حضرت زهرا (س) / فاطمه (س) پناه و مرجع فکری بانوان است
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو