یادداشت/

حذف ایران از کمسیون مقام زن، توسط ناقض بزرگ حقوق زنان در تاریخ جهان!

ایران اسلامی با توطئه و دخالت آمریکا در امورات داخلی ایران از کمسیون مقام زن حذف شد این درحالی است که بنابر آمار آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق زنان در تاریخ جهان است تا جایی که فروش زنان در نیویورک وقیمت گذاری آنان براساس رنگ پوست وسن وسال،ودست به دست شدن آنان همچون کالای مصرفی از برنامه های رایج این ایالت است.
حذف ایران از کمسیون مقام زن، توسط ناقض بزرگ حقوق زنان در تاریخ جهان!
1401/09/27 - 19:00
تاریخ و ساعت خبر:
143783
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امام خامنه ای :نگاه غرب به زن، نگاهی است منحط، ناقص، گمراه‌کننده و غلط. نگاه اسلام به زن، نگاهی است عزت‌بخش، کرامت‌بخش، رشدآفرین، استقلال‌دهنده‌ی به هویت و شخصیت زن؛ این ادعای ماست. ما این ادعا را با محکمترین ادله میتوانیم اثبات کنیم ودرجای دیگر فرمودند:غربیها درباره‌ی جنس زن باید پاسخگو باشند؛ چون آنها به زن خیانت کردند.دنیا از غرق شدن در مادیگری سودی نبرد؛ دنیا از رواج دادن آزادیهای جنسی سودی نبرد؛ بشریت از آنچه که حرکتهای مادی در اروپا به وجود آوردند - رهائی از معنویت، رهائی از قیود الهی - سودی نبرد؛ نه عدالت را تأمین کرد، نه رفاه عمومی را تأمین کرد، نه امنیت را تأمین کرد، نه خانواده را حفظ کرد، نه توانست تربیت نسلهای بعدی را بدرستی انجام دهد؛ در همه‌ی اینها ضرر کردند. بله، یک عده‌ای کمپانیدارها، بانکدارها و سازندگان سلاح به آلاف و الوف دست پیدا کردند - اینها بود - اما تمدن مادی غرب دستاورد بشری نداشت، دستاورد انسانی نداشت؛ خودشان را خوشبخت نکردند، جوامعی را هم که در زیر سایه‌ی اینها و با تقلید از اینها زندگی کردند، خوشبخت نکردند.
کمیسیون مقام زن ملل متحد دارای ۴۵ عضو است و بالاترین نهاد نظارتی سازمان ملل متحد در زمینه برابری جنسیتی و کمک به پیشرفت زنان در جهان به شمار می‌رود.
گفتنی است، «ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ۱۶ آذرماه در نشستی خبری در واشنگتن، در ادامه دخالت‌های دولت بایدن در امور داخلی ایران و تلاش برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن گفته بود: «شروع این اقدام به اوایل ماه گذشته برمی‌گردد، زمانی که «کاملا هریس»، معاون رئیس‌جمهور آمریکا قصد ما را برای همکاری با شرکایمان در سراسر جهان برای حذف ایران به عنوان عضوی از کمیسیون مقام زن بیان کرد. این اقدامی درست و مناسب است و نشان می‌دهد ما در کنار زنان در ایران و سراسر جهان و همچنین گروه‌های مختلف جامعه مدنی هستیم.» طنز تلخ ماجرا اینجاست که در آمریکا:
۱_💫یک سوم زندانیان زن دنیا در زندانهای آمریکا هستند.
۲_💫درآمریکاهر۹۸ثانیه یک تجاوز جنسی ثبت می شود که بیش از ۹۰درصد آن را زنان آمریکایی هستند.
۳_💫براساس اطلاعات ثبت شده از سال ۲۰۱۵تاکنون ۲۵۰زن توسط پلیس آمریکا به بدترین شیوه کشته شدند که در بین این زنان یک زن باردار ۲۶ساله به اسم لئوناهیل قرار دارد.
۴_💫فروش زنان در نیویورک وقیمت گذاری آنان براساس رنگ پوست وسن وسال،ودست به دست شدن آنان همچون کالای مصرفی از برنامه های رایج این ایالت است.
۵_💫رویترز تامپسون نوشت از هر ۵زن آمریکایی یک نفر مورد تعرض شدید جنسی قرار گرفته وآمریکا رتبه سومین کشورخطرناک در دنیا برای زنان است.
۶_💫استفاده جنسی در فیلم های پورن برای فروش بیشتر وکشاندن نوجوانان به گیشه های سینماهای منحرف در بعد اخلاقی.
۷_💫بکارگیری زنان در تبلیغات کالاها در معابر عمومی بصورت تبلیغ در بیلبورد وروی جلد محصولات.
۸_💫حضور طولانی مدت زنان در ارتش آمریکا واعزام های پی درپی به عراق سوریه افغانستان و...برای قتل عام مردم وبراساس گزارش رویترز اکثرآنان مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند.
۹_💫استفاده از زنان به عنوان مانکن های خیابانی برای ارائه خدمات در هایپر مارکت ها وفروشگاهای زنجیره ای.
۱۰_💫استفاده از زنان در کافه پارتی ها در کنار رپرهای سکس خوان به بهانه فروش کنسرت وکشاندن جوانان پای این شو پارتی های منحرف
۱۱_💫وبالاخره استفاده از زنان در مشاغل سخت وطاقت فرسا بادرآمدهای بسیارپایین باوعده یک پرس غذا.
حالا این هیولا دولت به خود اجازه می دهد درباره زنان کل دنیا تصمیم گیری کند.ودیگران را محکوم به نقض حقوق زنان کند،کشوری که باتحریم دارویی خود بسیاری از زنان ایرانی را برتخت بیمارستانها جوش داده وتحریم های دارویی را باآب وتاب لحاظ می کند امروز رگ گردنش برای زنان ایرانی با حذف ایران از این کمیسیون بیرون زده.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
آمریکا، ناقض حقوق زن، ایران اسلامی، کمسیون مقام زن،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو