معاون هماهنگ کننده سپاه در جمع روستاییان صاحبت الزمان: یک روز در پیشرفت دفاعی کشور توقف نداشتیم

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در جشن 22 بهمن روستای صاحب الزمان خرم آباد با بیان اینکه ما از این انقلاب خیر و برکت دیده ایم و شیرینی هایش را چشیده ایم گفت: یک روز در پیشرفت دفاعی کشور توقف نداشتیم هر روز بهتر از گذشته بودیم و همه دنیا این را می داند و می بیند.
معاون هماهنگ کننده سپاه در جمع روستاییان صاحبت الزمان: یک روز در پیشرفت دفاعی کشور توقف نداشتیم
1401/11/22 - 18:34
تاریخ و ساعت خبر:
145127
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - لرستان : جشن انقلاب روستائیان و عشایران لرستان با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در روستای صاحب الزمان خرم آباد برگزار شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگارا ن گفت: حضور مردم در عرصه های دفاع مقدس و امنیت کشور جانفشانی کردند.

وی افزود: روستای صاحب الزمان ۷۶ شهید را تقدیم انقلاب نموده است.

سردار نقدی در ادامه گفت: مردم در پیشرفت روستا از لحاظ اقتصاد و تولید و عمران و آبادانی فداکاری کردند و پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای داشتند که در این مراسم ایجاد کردند.
نقدی ابراز داشت: ما از این انقلاب خیر و برکت دیدیم و شیرین هایشان را چشیدیم.

وی با اشاره به آرمان‌ها و اهداف بلندی ملت گفت: ما ۴۴ سال است که از این انقلاب پاسداری می کنیم و پاسداری خواهیم کرد و پای سختی های آن خواهیم ایستاد و این انقلاب را انشاالله به نتیجه نهایی خواهیم رساند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: هداف پدافند ها و ماهواره ها را شاهد هستیم و یک روز در پیشرفت دفاعی کشور توقف نداشتیم هر روز بهتر از گذشته بودیم و همه دنیا این را می داند و می بیند.
وی تصریح کرد: امروز کشور ما در دنیای برترین سازندگان و پیشرفته ترین تجهیزات را دارد و این به برکت همکاری صمیمانه نیروهای ما با دانشگاه‌ها است و این مسیر را ادامه میدهیم ملت ایران شایستگی آن را دارند که در قله جهان بیستد.

نقدی به فداکاری های روستائیان و عشایر پرداخت و افزوذ: کمتر موفق بودیم خیلی از فداکاری های عشایر و روستاییان که در پیروزی انقلاب نقش داشتند را به تصویر بکشیم و بنویسیم و یا حتی مکتوب کنیم و سینه به سینه نقل کنیم؛ به خاطر این که در آن دوران حتی مردم راه نداشتند چه رسد به مخابرات و ارتباطات شبکه های اطلاع سانی منتشر کنند.

وی با اشاره به ارسال نامه مردم روستای صاحب الزمان در سال ۴۲ به امام ابراز داشت: از خلال این چنین مکاتبات و ارتباطات مردم به امام به خوبی فهمید چقدر روستاییان ما در پیروزی انقلاب نقش داشتند و این نشان دهنده حضور فعال روستاییان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: علامت دیگری که روستائیان در انقلاب نقش داشتند شهدای زیادی تقدیم کردند و این نشان از فداکاری و ایثارگری مردم روستاییان دامداران و عشایران در عرصه های دفاع از انقلاب بودند.
روستای صاحب الزمان در 30 کیلومتری شهر خرم‌آباد با اهدای ۷۶ شهید، ۳۵۰ جانباز ، 4 آزاده و ۷۰۰ رزمنده به‌نوعی قلب جغرافیای شهادت و دهکده نمونه ایثار و شهادت در لرستان و کشور است.
خبرنگار: کبری دریکوند
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشن انقلاب، روستای صاحب الزمان استان لرستان، سردار نقدی، راهپیمایی 22 بهمن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو