قاری قرآن سوری

برگزاری مسابقات قرآنی تاثیر به‌سزایی در وحدت مسلمانان دارد

نماینده کشور سوریه در سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه قرآن همواره مردم را به دوستی و مهربانی با یکدیگر دعوت می‌کند، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی تاثیر به‌سزایی در وحدت مسلمانان و سبب ناامیدی دشمنان اسلام خواهد شد.
برگزاری مسابقات قرآنی تاثیر به‌سزایی در وحدت مسلمانان دارد
1401/12/01 - 20:28
تاریخ و ساعت خبر:
145430
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - عبدالرحمن محمد ربیع در خصوص میزان کیفیت سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، گفت: کیفیت مسابقات در سال جاری هم از نظر فنی و هم از نظر پراکندگی شرکت‌کنندگان از کشورهای مختلف با سال‌های گذشته قابل قیاس نیست، اما نکته مهمی که در مسابقات امسال وجود دارد، دقت نظر داوران است.
وی در باره تاثیر برگزاری مسابقات قرآنی بر تقویت وحدت مسلمانان گفت: قرآن همواره مردم را به دوستی و مهربانی با یکدیگر دعوت می‌کند و قطعا برگزاری مسابقات قرآنی تاثیر به‌سزایی در وحدت مسلمانان دارد.
نماینده کشور سوریه در رشته حفظ کل افزود: این موضوع زمانی مهم می شود که دشمنان اسلام درصدد انشقاق بین مسلمانان با تشکیل و حمایت از گروه‌های تکفیری هستند، لذا مسلمانان جهان باید تلاش کنند تا وحدتی که بین آنها شکل گرفته از بین نرود که یکی از این کارها برگزاری مسابقات قرآنی است.
محمد ربیع دیگر میهمان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نیز در خصوص میزبانی کشورمان از شرکت کنندگان خارجی نیز به ایرنا گفت: میزبانی جمهوری اسلامی ایران مثل همیشه عالی بود و امیدواریم برگزاری چنین مسابقاتی در طول سال بیشتر از گذشته شود.
سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۹ بهمن ماه با حضور قاریان و حافظان برتر بین‌المللی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی اغاز شده و تا سوم اسفند ماه ادامه دارد.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جمهوری اسلامی ایران، سالن اجلاس سران، قرآن کریم، مسابقات بین‌المللی قرآن کریم،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
دین و اندیشه
V
آرشیو