رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

توجه به نقش آفرینی زنان در جامعه از مؤلفه های مهم الگوی ایرانی اسلامی/ نقش توأمان زنان در آگاهی بخشی جامعه و جهاد تبیین

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در صف مقدم مبارزه با جریان تحریف هستند، گفت: بیش از نیمی از جمعیت رسانه‌ای کشور از آن بانوان است و این مهم نشان از اهمیت توامان دو نقش بانوان در آگاهی بخشی جامعه و اهمیت نقش رسانه در عصر جهاد تبیین است.
توجه به نقش آفرینی زنان در جامعه از مؤلفه های مهم الگوی ایرانی اسلامی/ نقش توأمان زنان در آگاهی بخشی جامعه و جهاد تبیین
1401/12/15 - 16:46
تاریخ و ساعت خبر:
145817
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مینا بیابانی امروز در حاشیه برگزاری هشتمین جشنواره ابوذر سازمان بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت نقش آفرینی بانوان در امور فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اظهار کرد: توجه به نقش آفرینی اجتماعی زنان در کنار نقش همسری و مادری، از مولفه‌های مهم توجه به الگو ایرانی اسلامی در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی است.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در باره جایگاه اجتماعی بانوان گفت: رهبر معظم انقلاب بانوان را تاریخ ساز و معمار جامعه دانسته و اهمیت حضور و نقش اجتماعی آنان را انکار ناپذیر می‌دانند.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر توطئه‌های مختلف دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروزه دشمن با وارونه جلوه دادن نقش زنان در جمهوری اسلامی در تلاش است تا از ایران اسلامی تصویری زن‌ستیز نشان دهد که این نقشه نیز با بصیرت و هوشیاری مردم و حضور موفق و به‌هنگام زنان در عرصه های مختلف، نقش برآب می‌شود.
بیابانی با اشاره به اهميت آگاه‌سازی مردم و تبيين صحيح حقايق گفت: تعميق و نهادينه‌سازی موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از طريق رسانه یکی از مهم‌ترین ضروریات امروز جامعه است که رهبر معظم انقلاب بارها به این مهم تذکر دادند.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در صف مقدم مبارزه با جریان تحریف هستند، گفت: بیش از نیمی از جمعیت رسانه‌ای کشور از آن بانوان است و این مهم نشان از اهمیت توامان دو نقش بانوان در آگاهی بخشی جامعه و اهمیت نقش رسانه در عصر جهاد تبیین است.
وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان با عنوان حریم رسالت در استان گیلان در تیرماه ۱۴۰۱ گفت: برگزاری جشنواره حریم رسالت با حضور موثر و فعالانه بانوان رسانه‌ای کشور در گیلان و داوری بیش از هزار اثر در دبیرخانه جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان با عنوان حریم رسالت در سال نخست به نوبه خود قابل تحسین است.
بیابانی با ابراز خرسندی از حضور موفق بانوان رسانه‌ای در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ایجاد شده در استان گیلان برای اجرای جشنواره رسانه‌ای بانوان، استان گیلان به عنوان قطب رسانه‌ای بانوان کشور انتخاب شده و دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت به استان گیلان اعطا می‌گردد.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور از رونمایی دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در اختتامیه هشتمین جشنواره ابوذر کشور در تالار ایوان شمس تهران خبرداد و گفت: به حول قوه الهی این جشنواره برای دومین سال متوالی به میزبانی سازمان بسیج رسانه استان گیلان برگزار و دبیرخانه جشنواره، آثار بانوان رسانه‌ای ایران و جهان اسلام را دریافت و داوری خواهد کرد.
بیابانی با تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره بانوان رسانه‌ای تصریح کرد: جشنواره حریم رسالت علاوه بر بستری برای بروز و ظهور توانمندی بانوان رسانه‌ای در حوزه جریان سازی، سوژه‌یابی و روایتگری، ظرفیتی برای معرفی زنان توانمند و نخبه در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و کارآفرینی می‌باشد.
وی با تاکید بر اینکه محورهای این جشنواره در حوزه بانوان، خانواده، جمعیت، کارآفرینی، هویت و الگوی سوم زن مسلمان، عفاف و حجاب، ایثار و مقاومت و ارتقای روحیه خودباوری بانوان است، افزود: اصحاب محترم رسانه نقش به سزایی در آگاهی‌بخشی به افکار عمومی در مقابل جریان تحریف دارند از این رو، برگزاری جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت، بستر فعالیت رسانه‌ای بانوان به ویژه در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، خواهد بود تا به فضل الهی منشأ تحولات رسانه‌ای در کشور باشد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مینا بیابانی،رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، هشتمین جشنوره ابوذر سازمان بسیج ، خبرنگاران زن،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو