دهه کرامت فرصت بی‌نظیری برای تبیین مقوله امامت و ولایت است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دهه کرامت یک فرصت ارزشمند و حائز اهمیت برای تبیین مقوله امامت و ولایت است، پس باید آن را قدر بدانیم.
دهه کرامت فرصت بی‌نظیری برای تبیین مقوله امامت و ولایت است
1402/03/06 - 09:57
تاریخ و ساعت خبر:
148708
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آذربایجان غربی :رقیه موسویان امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری زنان نیوز از آذربایجان غربی، گفت: دهه کرامت فرصت بی نظیری برای بهره گیری و معرفی جایگاه رفیع امامت و ولایت است.
وی با بیان اینکه این ایام با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)آغاز می‌شود، پس این روز بزرگ فرصت مناسبی برای تقدیر و تکریم از دختران عفیف این سرزمین است، ادامه داد: بنابراین ویژه برنامه های متنوعی در دهه کرامت برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان گفت: تقویت هویت دختر مسلمان ايراني‌، ایجاد نشاط و امید در جامعه، تبیین نقش اجتماعی دختران و تبیین تاثیر آنها در مسیر تمدن سازی اهدافی است که از اجرای برنامه‌های دهه کرامت دنبال می شود.
وی برگزاری مراسم جشن با حضور مادران و دختران در شهرستان‌ها، دیدار با دختران شهدا به ویژه دختران شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، اجرای رویداد " یک روز به یاد ماندنی" توسط گروه های جهادی خواهران، برگزاری اردوهای یک روزه مادر دختری برای دختران دهه هشتادی، راه اندازی غرفه های " یک حس خوب" در اماکن عمومی و اهدای گل به دختران همراه با پیام‌های زیبا را از جمله برنامه های تدارک یافته برای این ایام برشمرد.
موسویان اضافه کرد: برگزاری جشن های روز دختر و همخوانی سرود با شعار"چشم امید است به پویایی ات" به ویژه در روستاها و مناطق مرزنشین و مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست، اجرای برنامه های شاد در مهدهای قرآنی مساجد، معرفی، تجلیل و الگوسازی از دختران موفق، شاخص و رویدادساز در عرصه های مختلف برنامه‌های دیگری است که برای این ایام تدارک دیده شده است.
سونیا بدیع
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دهه کرامت، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، امامت و ولایت، دختران ایرانی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو