طالبان در تله آمریکا/غیررسمی های پرحاشیه همسایه

باید به حال بزرگ زورگوی عالم گریست که بیچاره‌ی فلک زده به چه روزی افتاده! و برای ضربه به ایرانِ قوی متوسل به غیر رسمی‌های پرحاشیه همسایه شده است
طالبان در تله آمریکا/غیررسمی های پرحاشیه همسایه
1402/03/08 - 13:07
تاریخ و ساعت خبر:
148848
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان محدثه فردی در یادداشتی نوشت، آن وقت که بزرگِ زورگویان عالم یعنی آمریکا، یک روزه افغانستانِ زخم خورده را بدون هیچ مقاومت به طالبان به امانتی موقتی داد، از ما بهتران شروع کردند به رجز خوانیِ پوشالی در مجازستان، که آقای جمهوری اسلامی! به کمک شاه‌مسعودِافغانستان بروید تا ببینیم چند مرده حلاجید!
رجزخوانیِ احمقانه و تهوع آورِ خودمهم‌پندارانی که یک روز نیش می‌زدند به کمک عراق و سوریه ز چه روی، می‌روید، آن موقع کنایه می‌زدند که چرا افغانستان نمی‌روید؟!
همانهایی که نه فهمی از سیاست داشتند، نه درکی از چرایی ورود ایران به دو کشور و عدم ورود ایران به افغانستان! ایران مانده بود و حکمرانیِ بدون پشتوانه‌ی عقلی، علمی و رسانه‌ای، به سردمداری سلیبرتی‌هایی که هنرشان در سیاه‌نمایی بود و مرامشان در حد لایکیسم دنیای مجازی!
اما آقای جمهوری اسلامی خوب می‌دانست تله‌ی آمریکایی‌هاست و با خردمندی در تله‌ی حکمرانیِ احساسیِ مجازستان قرار نگرفت و خود را متجاوزِ خاکِ افغانستان، معرفی نکرد، درست بر خلاف آنچه که پیش بینی شیطان بزرگ بود.
حالا غیررسمی‌های کشور همسایه، که انگار تنشان خارشی گرفته، به خیال خود، می‌خواهند ایران را به زانو درآورند! چه گزافه خنده‌داری!!!! سخنی با آنان نیست، در حدی نیستند که برایشان کلمات را حرام کنیم، در حد رجز خوانی سران ایران هم نیستند، به وقت مقتضی پاسخ درخوری خواهند دید این غیررسمی‌های پرحاشیه‌ی همسایه.اما باید به حال بزرگ زورگوی عالم گریست که بیچاره‌ی فلک زده به چه روزی افتاده! و برای ضربه به ایرانِ قوی متوسل به غیر رسمی‌های پرحاشیه همسایه شده!
خاکِ عالم کم است برای قدرتِ‌پوشالیِ غرب که امروز برای حیاتِ احتمالیِ خودش دست به دامان این تازه به دوران رسیده‌هایِ نادان شده!
بی‌خیال روشنفکرانِ بی‌اندیشه داخلی که برای خالی نبودن عریضه از هر آب گل آلودی میخواهند ماهی بگیرند، چه روزگار خنده‌داری‌است که ماهی روشنفکرانِ بی‌اندیشه، غیررسمی‌هایی به نام طالبان ‌است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
طالبان، مناغشات مرزی ایران و افغانستان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو