«شهادت»، آرزویی که در ماه خدا به اجابت رسید/تنظیم زندگی شهید مهقانی با اهل‌ بیت(ع)

معاون سیاسی سپاه نینوا گفت: «شهید مقداد مهقانی» در ماه خدا به بزرگترین آرزویش که شهادت بود رسید.
«شهادت»، آرزویی که در ماه خدا به اجابت رسید/تنظیم زندگی شهید مهقانی با اهل‌ بیت(ع)
1402/01/17 - 08:04
تاریخ و ساعت خبر:
146427
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - علی خالقی با گرامیداشت نام و یاد شهدا در گفت و گو با خبرنگار زنان نیوز از گلستان اظهار کرد: شهید مقداد مهقانی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان در بهترین ماه خدا یعنی ماه مبارک رمضان به بزرگترین آرزویش که شهادت بود رسید و دعوت حق را لبیک گفت.
وی با بیان اینکه زندگی شهید مهقانی با اهل بیت(ع) تنظیم شده بود، تصریح کرد: شهید مقداد مهقانی در اوج مظلومیت، بی‌ریا و گمنام بود بسیار به اهل بیت(ع) ارادت داشت تا اینکه در کشور سوریه به دست شقی‌ترین اشقیا یعنی صهیونیست به شهادت رسید و با نمره 20 در ماه مبارک رمضان آسمانی شد.
وی تصریح کرد: پیام خون شهدا به مردم و مسوولان و آحاد جامعه و تمامی آزادی خواهان جهان این است در راه هدف مقدستان که اعتلای اسلام و قرآن است، ایستادگی و مقاومت کنید زیرا پیروزی از آن کسانی است که در راه خدا ایستادگی می‌کنند.
معاون سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه سردار حسین سلامی و سردار اسماعیل قاآنی در مراسم تشییع شهید مهقانی در تهران حضور داشتند، گفت: شهدا والاترین سرمایه خود که جانشان است را کف دست گرفتند و با ایستادگی برای اعتلا و پیشرفت اسلام در راه خدا تقدیم کردند.
خالقی با تاکید بر اینکه شهید مهقانی بسیار ولایت پذیر بود، افزود: پیام شهدا به ما این است که پشت ولی‌فقیه این حکیم فرزانه جانانه بایستیم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و در برابر دشمنان داخلی و خارجی که اکنون جنگ ترکیبی و شناختی به راه انداختند ایستادگی و مقاومت کنیم.
وی با اشاره به اینکه عزت و سربلندی اسلام در گرو ایستادگی و مقاومت است، ابراز کرد: ادامه راه شهید جز با شناخت راه شهدا، شناخت هدف شهدا و عمل به پیام خون شهدا میسر نیست با ایستادگی و پیروی از ولایت فقیه همراه با ایمانی راسخ به ارزش‌های ناب محمدی می‌توانیم رهرو خوبی برای شهدا باشیم.
معاون سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه شهید مهقانی در گمنامی پرآوازه شد، افزود: شهید مدافع حرم مقداد مهقانی خصلت‌های خوب فراوانی داشت از بی ریایی و گمنامی گرفته تا اخلاص در رفتار و کردارش زبانزد همه بود.
خالقی اظهار کرد: این شهید والا مقام بسیار عاشق اهل بیت(ع) بود به گونه‌ای که زندگی‌اش را با آنها تنظیم می‌کرد و همواره در مراسم‌های شهادت و میلاد اهل بیت(ع) سراپا نمی‌شناخت و خودش را وقف اینگونه مراسمات می‌کرد.
وی با تاکید بر اینکه شهید مهقانی مزدش را در بهترین ماه خدا دریافت کرد، گفت: مزد شهید مهقانی شهادت بود که خداوند در ماه رمضان که بهار دل مومن است و بهترین ماه خداست به او هدیه کرد.
معاون سیاسی سپاه نینوا گلستان افزود: تلاقی ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت و زنده شدن زمین نشان از آن دارد که خون شهید، نهال انقلاب را آبیاری کرده و آن را مستحکم می‌کند.
خالقی با بیان اینکه مثل همیشه از شهدا جاماندیم، ابراز کرد: امیدوارم شهید مقداد مهقانی به آبروی حضرت زهرا(س) شفاعت همه ما را در پیشگاه خداوند متعال کند تا رهرو خوبی برای خون پاکش باشیم.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهید ماه رمضان، شهید مقداد مهقانی، شهدای مدافع حرم،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حماسه و مقاومت
V
آرشیو