وداع مردم شهید پرور فاضل آباد با شهید مقداد مهقانی

شامگاه چهارشنبه 16 فروردین ماه مردم شهر فاضل آباد، با پیکر مطهر «شهید مقداد مهقانی» بیستمین شهید مدافع حرم گلستان و سومین شهید مدافع حرم شهرستان علی آباد در مسجد جامع این وداع کردند.
وداع مردم شهید پرور فاضل آباد با شهید مقداد مهقانی
1402/01/17 - 14:58
تاریخ و ساعت خبر:
146459
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مراسم وداع بیستمین شهید مدافع حرم گلستان با حضور مردم ولایی شهر فاضل آباد در مسجد جامع برگزار شد.
در این مراسم فرماندار علی آباد کتول در با بیان اینکه شهادت هیچ وقت تمام شدنی نیست، گفت: آن خطی که امام حسین (ع) در روز عاشورا ترسیم فرمودند بیانگر این واقعیت است که مسیر شهادت هیچوقت تمام نخواهد شد چرا که در طول تاریخ ظالمین و ستمگران همیشه بوده اند و پیروان مکتب اهل بیت(ع) نیز وظیفه دارند که در برابر این ظلم ها و تعدی ها بایستند.
احمدی گفت: باید در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش کنیم و از خداوند متعال بخواهیم که به ما توفیق دهد که در عمل مدافع شهدا باشیم و انشاءلله که بتوانیم رضایت شهدا را جلب نماییم.
وی تاکیدکرد: توصیه همه شهداء حفظ حجاب و پیروی از ولایت فقیه است وبه حول قوه الهی در این مسیر گام برمی داریم.
به گزارش زنان نیوز از گلستان، شهید مقداد مهقانی جعفرآبادی در حمله جنایتکارانه سحرگاه جمعه گذشته رژیم صهیونیستی به حومه دمشق به شهادت رسید.
امشب در مراسم وداع با این شهید،به مناسبت سالگرد شهادت شهیدمدافع حرم محمدرضاشیبانی،دخترعزیزاین شهیددلنوشته ای را قرائت کرده وضمن همدردی با پسردوساله ی شهید مهقانی،با سوگندبه حرمت حضرت زینب(س) از خواهران رعایت عفاف و حجاب راخواستارشد.
سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فاضل آباد گلستان، شهید مقداد مهقانی، سومین شهید مدافع حرم شهرستان علی آباد، بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان، وداع با پیکر شهید مقداد مهقانی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو