«شب قدر» فصل نزول آیات ربانی بر بوستان جان‌های عرفانی است/شب‌های قدر را قدر بدانیم+ تصاویر

شب قدر، از بهترین و پرفضیلت ترین شب‌های سال است و فصل نزول آیات ربانی بر بوستان جان‌های عرفانی است شبی که باید خانه دل را تکاند و به سمت معبود شتافت.
«شب قدر» فصل نزول آیات ربانی بر بوستان جان‌های عرفانی است/شب‌های قدر را قدر بدانیم+ تصاویر
1402/01/21 - 11:08
تاریخ و ساعت خبر:
146636
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - شب نوزدهم ماه مبارک رمضان نخستین شب قدر است که باید قدر آن را قدر دانست،شبی که فضیلت از هزاران ماه برتر است و فاصله ملک و ملکوت را به حداقل می‌رساند.
مردم دارالمومنین گلستان امشب گرد هم آمدند تا سرنوشت یکسال خود را در این شبهای پرفضیلت رقم بزنند.
مردم ولایی و شهید پرور گلستان امشب با پای دل به مسجد آمدند تا در این شب که از آسمان باران انا انزلنا بر گستره زمین می‌بارد چشمانشان را با آب توبه بشویند و کلام قرآن را بر دل و جانشان بیافشانند.

در این شبهای قدر، درهای توبه بر روی همه بندگان خدا باز است کافی است گرد و غبار گناه را از دلها بتکانیم و با گفتن «الهی العفوهای» خالصانه در این شب عزیز، پرونده پرگناه و آلوده‌مان را مثل آیینه صاف کنیم.
امشب درهای آسمان باز و فرصت توبه فراهم است کافی است با ندای «سبحانک یا لا اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یارب» گفتمان در این شبهای معزز، شیشه ترک گرفته وجودمان از گناه را بشکنیم و الماسی از جنس ایمان و اعتقاد را جایگزین آن کنیم.











خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نوزدهم ماه رمضان ، لیله القدر، کودکان در شب احیا،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو