هوای استان همدان معطر به عطر شهدای گمنام می شود

مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در استان همدان خبرداد و گفت: این مراسم در شب های احیا در تکایا و حسنیه ها برگزار می شود.
هوای استان همدان معطر به عطر شهدای گمنام می شود
1402/01/22 - 10:46
تاریخ و ساعت خبر:
146695
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سرهنگ پاسدار «هادی آزادی» مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بنابر هماهنگی به عمل آمده با کمیته مفقودین ستادکل نیروهای مسلح همزمان با شب‌های قدر، دو شهید گمنام که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شده‌اند میهمان دارالمجاهدین همدان خواهند شد.
وی افزود: این شهدا در شب‌های قدر و ایام سوگواری اولین امام شیعیان حضرت علی (ع) در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها زینت بخش محافل معنوی استان خواهند بود
مدیراجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان متذکر شد: بنابر هماهنگی به عمل آمده شب نوزدهم ماه رمضان این دو شهید در مجالس سوگواری شهرستان‌های ملایر و کبودراهنگ حضور خواهند داشت و در شب‌های آینده میهمان سایر شهرستان‌های استان خواهند بود.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
استان همدان، تشییع پیکر شهدای گمنام، مراسم شب های احیا،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو