دعوت بسیج جامعه زنان استان سمنان برای حضور هر چه پرشورتر مردم در راهپیمایی روز قدس

بسیج جامعه زنان استان سمنان، با انتشار بیانیه ای از تمام بانوان استان سمنان برای حضور هرچه پرشورتر در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
دعوت بسیج جامعه زنان استان سمنان برای حضور هر چه پرشورتر مردم در راهپیمایی روز قدس
1402/01/24 - 11:42
تاریخ و ساعت خبر:
146768
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان نیوز از سمنان، متن بیانیه بسیج جامعه زنان استان سمنان در آستانه روز جهانی قدس بدین شرح است؛ «مساله قدس یک مساله شخصی نیست ... قدس متعلق به همه مسلمان‌ها است» امام خمینی (ره)
روز جهانی قدس، آرمانی که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بنیان نهاده شد و با هدایت گری های روشنگرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی بر عزت و عظمت آن افزوده شد و همچنین با مجاهدت مجاهدانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی مسیرش هموار گشت تا به پیروزی نهایی نزدیک شود و اراده الهی محقق شود.

در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می‌افرازند و تا تحقق کامل وعده حکیم فرزانه انقلاب در نابودی اسرائیل از این جهان هستی خواهند ایستاد.


هر ساله ما بانوان ولایتمدار و همیشه در صحنه استان سمنان در حمایت از قیام ملت مظلوم فلسطین با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، تکیه گاه اصلی مقاومت در برابر زورگویان را اتحاد امت اسلامی می دانیم.

سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان ضمن تاکید بر اتحاد ملی و انسجام اسلامی از ملت همیشه بیدار ایران و همه مسلمانان جهان می خواهد که همواره بر عهد خود به راهی که خمینی کبیر رحمت الله ترسیم نموده پایبند و دفاع از مظلوم را در هر برهه از زمان فراموش نکند و با توجه به اهمیت روز جهانی قدس و تاثیر آن در تقویت نهضت مقاومت فلسطین، با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، این مراسم را با شکوه هرچه بیشتر نسبت به سال های گذشته برگزار کنند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز قدس، بیانیه، بسیج جامعه زنان استان سمنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو