نماینده مجلس: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس موجب تقویت نیروهای فلسطینی می‌شود

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: حمایت و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس موجب تقوت نیروهای فلسطینی و تضعیف استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌شود.
نماینده مجلس: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس موجب تقویت نیروهای فلسطینی می‌شود
1402/01/24 - 11:36
تاریخ و ساعت خبر:
146769
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیدحمیدرضا کاظمی، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی،با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز قدس، گفت: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز فشار بر فلسطینیان در مناطق اشغالی را بیشتر می‌کند، نیاز است مسلمانان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس حمایت ویژه‌ای از فلسطینیان برای رهایی از استعمار صهیونیست‌ها و استکبار جهانی، انجام دهند.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) درباره اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرد، از همه آحاد مردم انتظار می‌رود، در این روز به صحنه بیایند، حتی همه کشورهای مسلمان نیز باید به میدان بیایند تا روز قدس مانند سال‌های گذشته و حتی بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.
وی تاکید کرد: حمایت و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس موجب تقویت نیروهای فلسطینی و تضعیف استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آنجاکه در شرایط کنونی رژیم صهیونیستی از دورن تحت فشار است، این موضوع اهمیت بیشتری دارد که کشورهای مسلمان به ویژه ملت ایران مانند سال‌های گذشته در روز قدس به صحنه بیاند و شعار وحدت و برادری در مقابل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی سر دهند.
فارس
پایان پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز قدس،استکبار جهانی،فلسطین
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو