عضو هیات علمی دانشگاه: روند نابودی رژیم صهیونیستی سرعت پیدا کرده است/ مردم روز قدس انزجار خود از صهیونیست‌ها را نشان می‌دهند

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه با توجه به تحولات داخلی رژیم صهیونیستی، روند از بین رفتن این رژیم تسریع پیدا کرده، گفت: مردم ایران نیز با حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از این رژیم جعلی اعلام خواهند کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه: روند نابودی رژیم صهیونیستی سرعت پیدا کرده است/ مردم روز قدس انزجار خود از صهیونیست‌ها را نشان می‌دهند
1402/01/24 - 11:42
تاریخ و ساعت خبر:
146771
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کیامرث جهانگیر عضو هیات علمی دانشگاه تهران و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: رژیم صهیونیستی توسط استعمارگارن غرب برای شکاف در بین کشورهای مسلمان ایجاد شد و اهداف کاملا استعماری داشت.
وی افزود: این رژیم در سال های اخیر موجب تشنج در کشورهای منطقه شده و زندگی آسوده و دور از تنش را از آنها گرفته است، مهم ترین تنش ها را هم علیه کشورمان انجام داده و همواره برنامه ریزی ها را در برای عدم ثبات در ایران داشته است.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به جنایات این رژیم جعلی در سال های اخیر، گفت: بسیاری از دانشمندان هسته ای کشورمان به واسطه جنایات این رژیم به شهادت رسیدند و این اقدامات، تروریستی بودن این رژیم را به وضوح نشان می دهد.
جهانگیر تاکید کرد: مردم ایران در سال های قبل و با حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس نشان داده بودند بر حذف این رژیم از صحنه روزگار تاکید دارند و روز جمعه نیز با حضور مجدد بر تسریع در روند حذف این رژیم تاکید کرده و انزجار خود را اعلام خواهند کرد.
معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید کشور در پایان گفت: با توجه به تحولات داخلی رژیم صهیونیستی، روند از بین رفتن این رژیم تسریع پیدا کرده است. عدم وجود قانون اساسی و مشکلات داخلی، این رژیم را برای مردم خودش هم غیر قابل تحمل کرده است و مردمشان خواهان تحقق مردم سالاری هستند.
فارس
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز قدس،تحولات در فلسطین،راهپیمایی روز قدس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو