گزارش میدانی از یک دعوت بزرگ در اصفهان؛

اتحاد جامعه مسلمین به افول یکپارچه استکبار جهانی می انجامد/ لبیک همه اقشار اصفهانی به حمایت از قدس شریف

دکتر نصری گفت: امروز نه تنها رژیم غاصب در شکست باقی ماندند بلکه درون خود دچار بحران شده و شاهد بی نظمی عمیق در بدنه اسرائیل و به دنبال آن شکست قطعی صهیونیسم هستیم.
اتحاد جامعه مسلمین به افول یکپارچه استکبار جهانی می انجامد/ لبیک همه اقشار اصفهانی به حمایت از قدس شریف
1402/01/24 - 11:48
تاریخ و ساعت خبر:
146773
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - دکتر محسن نصری در گفتگو با خبرگزاری زنان نیوز از اصفهان، با اشاره به حرکت ددمندشانه رژیم صهیونیسم در فلسطین اظهار کرد: اگر به تاریخ دشمنی رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم فلسطین دقت کنیم، حضور رژیم غاصب اسرائیل در کشور فلسطین و آواره کردن مردم چند دهه به چشم میخورد و تا جایی این کشتار پیش رفت که حضرت امام خمینی رحمه الله علیه جمعه آخر ماه رمضان را روز جهانی قدس نامیدند و تا این لحظه مردم طبق وظیفه در اقصی نقاط جهان به حمایت از قدس شریف دست به راهپیمایی می زنند.
وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، علیرغم اینکه برخی از کشورهای مستکبردنیا، اسرائیل را پیروز مطلق نامیدند، ولی با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هر سال شاهد افول اسرائیل به معنای واقعی و انشالله نابودی کامل این رژیم جنایتکار خواهیم بود.
استاد دانشگاه اصفهان با تاکید بر بحران های داخلی اسرائیل ابراز کرد: امروز نه تنها رژیم غاصب در شکست باقی ماندند بلکه درون خود دچار بحران شده و مهاجرت معکوس شکل گرفت و شاهد بی نظمی عمیق در بدنه اسرائیل و به دنبال آن شکست قطعی صهیونیسم هستیم.
وی با اشاره به اینکه با وحدت جوامع مسلمان، شکست استکبار در همه جای جهان احساس می شود، افزود: امروز وحدت و یکپارچگی باعث رشد و پیروزی خواهد شد و اگر مسلمانان وحدت پیدا کنند، قطعا از زیر سلطه استکبار خارج شده و شاهد نابودی دشمنان قسم خورده اسلام خواهیم بود.
دکتر نصری با بیان این مطلب که همه تلاش استکبار این بوده که وحدت بین مسلمانان جهان شکل نگیرد؛ خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس روز مظلومان می باشد و امروزه مظلومان علیه استکبار به مبارزه برخواسته اند و اگر مسلمانان اعلام دفاع کنند یا اعلام حمایت یا یکپارچگی داشته باشند، دلگرمی به فلسطین خواهند داد.
*حضور همه اقشار مردمی در راهپیمایی روز قدس حتمی است
لیلا امینی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی بر مساله جهاد تبیین، گفت: ضرورت مساله فلسطین باید به عنوان مساله جهان اسلام تبیین و به صورت تخصصی در جلسات با همه اقشار جامعه انجام شود.
این فعال فرهنگی ضمن تاکید بر حضور همه جانبه مردم افزود: حضور پر شور در روز قدس باعث دلگرمی مردم مظلوم فلسطین شده و اتحاد دنیای اسلام را به صهیونیست ها نشان می دهد و قطعا همه اقشار مردمی طبق وظیفه هرساله در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.
*بسیجیان همیشه در صحنه در حمایت از قدس شریف می آیند
زهرا رداده از بسیجیان پیشکسوت اصفهانی در این گزارش بیان کرد: ما به عنوان یک مسلمان شیعه، وظیفه داریم در برابر استکبار جهانی و در راس آن صهیونیسم با قوت بایستیم و تاکید داریم که با اتحاد دنیای اسلام شاهد افول صهیونیسم هستیم.
وی که در سابقه چندین ساله خدمت تا زمان بازنشستگی، حضور هرساله در راهپیمایی روز قدس را به ثبت رسانده بود؛ خاطرنشان کرد: قطعا تبلیغ و اطلاع رسانی برای دعوت همگانی به راهپیمایی روز قدس باید از اواسط ماه مبارک رمضان شروع شود و باید با هر قدرتی که در دست داریم هماهنگ شده و با وحدت و یکپارچگی به مردم مظلوم فلسطین کمک کنیم.
زهرا شجاعی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز قدس، وحدت و یکپارچگی، فلسطین، نابودی رژیم صهیونیستی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو