نزول بارش رحمت الهی با استغفار در «شب» قدر میسر است/باید به مادر «حاج قاسم» فوق دکتری تربیت داد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در شبهای «قدر» استغفار کنید تا خدا باران رحمتش را پی در پی برای شما نازل کند.
نزول بارش رحمت الهی با استغفار در «شب» قدر میسر است/باید به مادر «حاج قاسم» فوق دکتری تربیت داد
1402/01/25 - 00:49
تاریخ و ساعت خبر:
146820
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین امشب در بیست و سومین شب قدر که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در شبهای قدر استغفار کنید تا خداوند باران رحمتش را پی در پی بر شما نازل کند.
وی با بیان اینکه دشمن اکنون به دنبال ایجاد اختلاف در نهاد مقدس خانواده است، تصریح کرد: دشمن به دنبال این است تقدس خانواده را از بین ببرند باید به مادر شهید حاج قاسم سلیمانی مدرک فوق دکتری تربیت داد که چنین فرزندی با اصالت، با ریشه و با هویت را تحویل جامعه داد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: اگر این تربیت نبود اکنون شاهد این همه دستاوردها در کشور نبودیم دشمن می‌داند وجود خانواده بااصالت، نقشه‌های دشمن را از بین می‌برد لذا تمام تلاشش را می‌کند تا بنیان مقدس خانواده را نابود کند.
گرزین خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که کشورهای به ظاهر توسعه یافته بیشترین آمار طلاق را به خود اختصاص دادند به عنوان مثال نرخ طلاق در سال 1960 در اروپا 12 درصد که اکنون بیش از 50 درصد رسیده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در کشور اسپانیا شاهد نرخ 65 درصدی طلاق هستیم و در کشورهای فرانسه، آمریکا و انگلیس به ترتیب شاهد نرخ 55،46 و 42 درصدی طلاق هستیم که بالاترین نرخ طلاق در دنیا را به خود اختصاص دادند.
گرزین با اشاره به اینکه یکی از راه‌های جبران همه اشتباهات گذشته و حال، استغفار است، گفت: استغفار یکی از مهمترین سفارش‌های قرآن کریم است.
وی تصریح کرد: استغفار وضعیت نسل انسان، وضعیت اقتصادی و غیره را تغییر می‌دهد استغفارهای جمعی چه در بعد فردی چه بعد اجتماعی اثرات برتری دارد باید قدر این شبها را دانست.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
لیله القدر،شب استغفار ، استان گلستان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین، شهید قاسم سلیمانی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
دین و اندیشه
V
آرشیو