اعزام ۷۰ نفر از بانوان لرستان به منطقه عملیات حاج عمران

معاون هماهنگ کننده سپاه استان لرستان گفت: ۷۰ نفر از بانوان لرستان به منطقه عملیات حاج عمران اعزام شدند.
اعزام ۷۰ نفر از بانوان لرستان به منطقه عملیات حاج عمران
1402/02/31 - 10:08
تاریخ و ساعت خبر:
148446
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محمد محمودوند معاون هماهنگ کننده سپاه استان لرستان در گفتگو با خبر نگار زنان نیوز گفت: در آستانه سالروز عملیات حاج عمران و به پاس رشادتهای دلاور مردان رزمندگان لرستان در این عملیات اردوهای راهیان نور شمال غرب ویژه منطقه حاج عمران اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این اردو متفاوت تر از دیگر اردوهای راهیان نور است ابراز داشت: خانواده های شهدای که در عملیات حاج عمران به فیض شهادت نایل آمدند به منطقه عملیاتی حاج عمران اعزام شدند.
محمودوند گفت: در این اردو با همکاری فرمانده مرزبانی ناجا یک یادمانی در محل شهادت شهدای حاج عمران ساختیم و به امید خدا قرار است در آنجا نصب شود.
وی با بیان اینکه یادواره شهدا حاج عمران به یاد شهیدان این عملیات برگزار میشود گفت: در کنار یادمان شهدا در نظر داریم یادواره شهدای حاج عمران با حضور خانواده معزز و معظم این عزیزان به همراه فرمانده و رزمندگان این عملیات صورت بگیرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان لرستان به پیام تاریخ مقام معظم رهبری در مورد لرها اشاره کرد و افزود: بعد از عملیات حاج عمران و تقدیم بیش از ۳۰۰ شهید رهبری فرمودند: سلام مرا به مردم خرم آباد اعلام کنید نبرد مردم لر بیش از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است .
وی افزود: اردوی شمال غرب در قالب یک کاروان به مدت ۴ روز از منطقه عملیات حاج عمران بازدید خواهند کرد؛ گفتنی است در این اردو۷۰ نفر خواهر حضور دارند.
گفتگو:کبری دریکوند
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راهیان نور، منطقه عملیات حاج عمران، کاروان راهیان نور بانوان لرستانی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو