ایران در خدمت اسلام و انقلابیت برای تحقق اسلامیت جامعه

در وصیت نامه حاج قاسم باشناخت میدانی وراهبردی چنین آمده: مهمترین هنر خمینی عزیز این بود که اوّل اسلام را به پشتوانه ایران آورد و سپس ایران را در خدمت اسلام قرار داد. اگر اسلام نبود و اگر روح اسلامی بر این ملت حاکم نبود، صدام چون گرگ درنده ای این کشور را میدرید؛ آمریکا چون سگ هاری همین عمل را می کرد، اما هنر امام این بود که اسلام را به پشتوانه آورد؛ عاشورا و محرّم، صفر و فاطمیه را به پشتوانه این ملت آورد. انقلاب هایی در انقلاب ایجاد کرد.
ایران در خدمت اسلام و انقلابیت برای تحقق اسلامیت جامعه
1402/03/10 - 10:52
تاریخ و ساعت خبر:
148935
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محسن سنجری از تحلیل گران و نویسندگان کرمان در یادداشتی با اشاره به اینکه : « اسلامیت ما که برگرفته از دیانت ماست،وغیر قابل خدشه،اینکه برخی بخواهند ژست اسلامیت بگیرند وبرخلاف مسیر اسلام نطق در رفتار کنند، آثمره اش می شود نفاق با طعم منافق وکاربرد بدترین عملیات ها علیه رهبران اسلامی که در طول تاریخ اسلام بسیار موج می زند.،در حوزهای پیشرفت جایگاه اسلام را نادیده گرفتن وطاغوت رابر کرسی اقتدار نشاندن به ناحق در مقابل اسلامیت به مثابه دشمنی کفار علیه اسلام است.

سه کلید واژه ای که طی۴۴سالی که ازپیروزی انقلاب می گذرد،همواره در پیشبرد اهداف انقلاب موثر بوده،همان که امام خامنه ای در باره انقلاب فرمودند:انقلابی فکرکردن، انقلابی عمل کردن،وانقلابی ماندن چرا اینقدر امام خامنه ای تاکید برانقلابی بودن دارد.
چرا برخی با نام انقلاب،برنمی تابند ومدام دنبال راهی برای فرار از انقلاب هستند وگاهی با فریادهایی ازجمله رفراندوم سعی در دفن انقلاب وپایین کشیدن کرکره آن دارند.
زیراکه ساختار انقلاب جوری طراحی شده که برخی در آن رویش وبرخی ریزش وبرخی رفوزه می شوند.
اسلامیت ما که برگرفته از دیانت ماست،وغیر قابل خدشه،اینکه برخی بخواهند ژست اسلامیت بگیرند وبرخلاف مسیر اسلام نطق در رفتار کنند،ثمره اش می شود نفاق با طعم منافق وکاربرد بدترین عملیاتها علیه رهبران اسلامی که در طول تاریخ اسلام بسیار موج می زند.،در حوزهای پیشرفت جایگاه اسلام را نادیده گرفتن وطاغوت رابر کرسی اقتدار نشاندن به ناحق در مقابل اسلامیت به مثابه دشمنی کفار علیه اسلام است.
امام خمینی با یک راهبرد بلند موقعیت استراتژیک الهی اسلام را مشخص کرده،آن هم اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد،هزاران پیشرفت در عرصه های مختلف،به برکت اسلام است از دفاعی تا صنعتی ودرمانی وعلمی،نانو،سلولهای بنیادین، قبل از انقلاب که نه پیشوند ونه پسوند ونه حاکمان سر سپرده به خود اجازه می دادند نامی از اسلام ببرند،برخی دردرون نظام نمی شود ژست روشنفکرانه بگیرند وفریاد دین افیون ملت ها رابر کرسی های نقد به حراج بگذارند.
ایرانیت منهای اسلامیت وسوای از آن که اگر تنها با ملیت بخواهیم آن را سر دست بگیریم می شود طاغوت گرچه فریاد جمهوری ایرانی،از لسان نامبارک اشرار فتنه۸۸بلند بود.
در وصیت نامه حاج قاسم باشناخت میدانی وراهبردی چنین آمده،بدانید که می دانید مهمترین هنر خمینی عزیز این بود که اوّل اسلام را به پشتوانه ایران آورد و سپس ایران را در خدمت اسلام قرار داد. اگر اسلام نبود و اگر روح اسلامی بر این ملت حاکم نبود، صدام چون گرگ درنده ای این کشور را میدرید؛ آمریکا چون سگ هاری همین عمل را میکرد، اما هنر امام این بود که اسلام را به پشتوانه آورد؛ عاشورا و محرّم، صفر و فاطمیه را به پشتوانه این ملت آورد. انقلاب هایی در انقلاب ایجاد کرد. به این دلیل در هر دوره هزاران فداکار جان خود را سپر شما و ملت ایران و خاک ایران و اسلام نموده اند و بزرگترین قدرت های مادی را ذلیل خود نموده اند. عزیزانم، در اصول اختلاف نکنید.
حضرت آقا در یکی از سخنرانی های خود فرمودند:کسانی که یک روز شعار «نه غزه نه لبنان» سردادند.این افراد هرگز جانشان را فدای ایران نکرده اند و حتی از راحتی و منافع خود در راه حفظ امنیت کشور نگذشتند بلکه این سردار سلیمانی و یارانش بودند که جانشان را کف دست گرفتند و به میدان دفاع از ایران شتافتند.ولی این جماعت ثابت کردند هیچ پایبندی به ایران هم ندارند.
به طور مثال نامه پراکنی براندازان طی فتنه های اخیر برای تحریم های فلج کننده،حضور در ناتو برای جنگ نظامی با ایران،فشار در تحریم دارویی وغذایی ایران،تحریم واکسن کرونا با ژست حقوق بشری به دروغ این جماعت غرب گراطی دوران اوج کرونا،بازداشت دانشمندان هسته ای وترور این افراد باگرای مستقیم این جماعت.
امام خمینی(ره) در توصیف جریان غربگرا فرموده بودند: «نباید فراموش کنیم که در جنگ با آمریکا هستیم. ما در جنگ با آمریکا و تفاله‌های آمریکا (هستیم)، این تفاله‌هایی که قالب زدند خودشان را و ما غفلت کردیم، الان هم هستند. باید هر یک از اینها را شناسایی کنید و به دادگاهها معرفی کنید، ننشینید که باز یک جایی را آتش بزنند. اینها می‌خواهند خرابی کنند. کار ندارند به این که کی کشته بشود و کی از بین برود... خط این بود که اصلاً آمریکا منسی [فراموش] بشود. یک دسته شوروی را طرح می‌کردند تا آمریکا منسی بشود. خط این بود که این قضیه مرگ بر آمریکا منسی بشود.
رضوان خدا برحاج قاسم که چنین از این نسبت ها سخن گفته واعتقاد خود را بیان کرده:برادران و خواهران عزیز ایرانی من، مردم پر افتخار و سربلند که جان من و امثال من، هزاران بار فدای شما باد، کما اینکه شما صدها هزار جان را فدای اسلام و ایران کردید؛ از اصول مراقبت کنید. اصول یعنی ولیّ فقیه، خصوصاً این حکیم، مظلوم، وارسته در دین، فقه، عرفان، معرفت؛ خامنه ای عزیز را عزیزِ جان خود بدانید. حرمت او را حرمتِ مقدسات بدانید.
راستی نسبت ما در این ترکیب زیبای انقلاب اسلامی ایران کجاست آیامی شود یک تعریف جامع از این حضورنام برد. برای تعریفی از شخصیت فردی وپیدا کردن هویتمان باید نسبت خود را با این ۳عنصر روشن کنیم.وگرنه خناثان اشتغال به هویت سازی وهویت سوزی دارند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انقلاب اسلامی، نهضت امام خمینی، ایرانیت ، اسلامیت ، ایران در خدمت اسلام
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو