چه کسانی از جنگ بین ایران و افغانستان سود می برند/ 5 نگاه راهبردی برای دفع این سیاست جنگ طلبانه دشمن

کمپانی های دلال در اعزام نیرو وتجهیزات که در سرلیست آنها نام آمریکا است برای کسب درآمد وارسال سلاح های بعضاً معیوب، وتاریخ مصرف گذشته، مدام برخی کشورها مثل افغانستان،عربستان،اوکراین را سرکیسه می کنند. تابتوانند بخشی از کسری بودجه خود را جبران کنند. رژیم صهیونیستی برای تنفس مصنوعی وتجدید قوا نیاز مبرم به تغییر بازی جنگ، در نقطه دیگری مخصوصاً درگیری بین کشورهای اسلامی دارد.ویکی از خواسته های وصول نشده اش طی ۷۵سال گذشته تجزیه کشورهای اسلامی است.
چه کسانی از جنگ بین ایران و افغانستان سود می برند/ 5 نگاه راهبردی برای دفع این سیاست جنگ طلبانه دشمن
1402/03/10 - 20:31
تاریخ و ساعت خبر:
148972
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمان: آمریکا:سرکرده بزرگترین تروریست های عالم وجنگ طلب ترین کشور دنیا که طی ۲۰۰سالی که از تاریخ سیاهش می گذرد، فقط ۱۶سال جنگ نکرده. یا مستقیم لشکر کشی کرده، یا نایبانی گرفتند.استراتژی دائمی که همیشه در سیاست های سردمداران کاخ سفید بوده جنگ طلبی است.
کمپانی های دلال در اعزام نیرو وتجهیزات که در سرلیست آنها نام آمریکا بیشتر خود نمایی می کند. به جهت کسب درآمد وارسال سلاح که برخی ازتجارت جهانی را درگیرخود کرده، باارسال سلاح های بعضاً معیوب، وتاریخ مصرف گذشته، مدام برخی کشورها مثل افغانستان،عربستان،اوکراین را سرکیسه می کنند. تابتوانند بخشی از کسری بودجه خود را جبران کنند.
رژیم صهیونیستی برای تنفس مصنوعی وتجدید قوا نیاز مبرم به تغییر بازی جنگ، در نقطه دیگری مخصوصاً درگیری بین کشورهای اسلامی دارد.ویکی از خواسته های وصول نشده اش طی ۷۵سال گذشته تجزیه کشورهای اسلامی است
تقسیم کار بین برخی از سران کشورهای اروپایی برای عدم توسعه محور مقاومت مخصوصاً به فرماندهی ایران اسلامی است.
جریان غرب گرای داخلی،با انواع تویت،کلیپ،کمپین،بیانیه با بی عرضه خطاب کردن،گاهی توهین به مرزبانان،وبه ناحق بُلد کردن شل برخورد کردن وصدها مطلب دیگر جالب است به واسطه اینکه این جماعت ساعتشان را با جنگ طلبان کوک می کنند چون خواست آنها جنگ بین ایران وافغانستان است،آنها ترغیب به جنگ می کنند اینها همان جماعتی هستند که شهدای مدافع حرم را شهدای راه اسد می نامیدند عجیب است در دایره المعارف این جماعت آنجا چون بامنافع آمریکا واروپا در تعارض است ،جنگ ودفاع از مظلوم ممنوع اینجا چون موافق با این جریان(جنگ طلبان)هستند جنگ آری
جریان های سلفیت و وهابیت برای تسویه حساب های شخصی از معدوم شدن گروهک های تروریستی درتلاشند تا ازاین آب به ظاهر گل آلود ماهی خود را صید کنند که یقیناً گل هم صید نخواهند کرد.
برخی از بدنه طالبان که هیچ نسبتی بامردم ودولت افغانستان ندارد خود را در قالب امارت اسلامی تحمیل کرده گرچه طالبان باید مواضع شفافی نسبت به سیاست های جنگ طلبانه داشته باشند.
برخی از مرتجعین منطقه گرچه به تازگی دست دوستی به سمت ایران دراز کرده اند اما بی رغبت از یک جنگ فرسایشی نیستند.
فرماندهان جنگ های ذهنی.شناختی،ادراکی که در فتنه های اخیر همواره با توی دهنی ملت ایران مواجهه بودند امروز درتلاشند بازی جنگ را با درگیری طالبان با ایران وحتی ناامنی شهرهای مرزی برای طراحی فتنه های آتی در دستور کار قرار دهند.
اما۵نکته راهبردی
نگاه جمهوری اسلامی همواره نگاه صلح طلبانه در سطح جغرافیای عالم برای همه کشورهای عالم بجز رژیم صهیونیستی که از اساس جعلی است بوده.
جمهوری اسلامی درحالی که یکی از ابرقدرتهای نظامی جهان است هیچگاه نگاه جنگ طلبانه به هیچ کشوری نداشته مخصوصاً کشورهای همسایه ودوست،ومسلمانی همچون افغانستان
دولت های منطقه باید پایبندی خود را به کنوانسیونها،قراردادها،صلح نامه ها،حقوق متقابل،تمامیت ارضی،حدود مرزی،رعایت کنند وخود را در تله آمریکا واسراییل گرفتار نکنند،
مسولیین مربوطه با یک دیپلماسی فعال حد وحدود کشورهای همسایه را درقالب جلسات دوجانبه یاچند جانبه گوشزد کنند.
جمهوری اسلامی ایران درعین حالی که به جد از حقوق خود دفاع می کند،هرگونه تعرض احتمالی را در وهله اول با بانیان وباعثین آن پاسخ خواهد داد در مرحله بعد براساس دفاع از سرزمین اسلامی هر حمله کننده ای راپشیمان خواهد کرد.
محسن سنجری

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ایران ، افغانستان، درگیری مرز ایران و افغانستان، جنگ طلبی، اسرائیل ، آمریکا
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو