جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

عمل به تکالیف الهی عامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمن است

سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادمان شهدای قلاویزان در مهران گفت: با وجود گذشت حدود ۴۴ سال از انقلاب اسلامی از همان اوایل امریکا شیطان بزرگ جنگی را با انقلاب اسلامی شروع کرده که همچنان ادامه دارد، اما تاکنون نتوانسته اند به پیروزی دست یابند چرا نتوانسته‌اند چون خداوند امر فرموده که همیشه حزب خدا پیروز است.
عمل به تکالیف الهی عامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمن است
1402/04/11 - 10:02
تاریخ و ساعت خبر:
150336
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادمان شهدای قلاویزان در مهران گفت: با وجود گذشت حدود ۴۴ سال از انقلاب اسلامی از همان اوایل امریکا شیطان بزرگ جنگی را با انقلاب اسلامی شروع کرده که همچنان ادامه دارد، اما تاکنون نتوانسته اند به پیروزی دست یابند چرا نتوانسته‌اند چون خداوند امر فرموده که همیشه حزب خدا پیروز است.
تکالیفی که خدا بر ما امر کرده و بر ما واگذار شده در توان ما هست و باید انجام دهیم و در این ۴۴ سال رزمندگان و مردم ما مواظبت کردند که این تکالیف انجام شود و این دلیل این پیروزی‌ها است که بر اساس قاعده قرآن و خداوند است.
در چند سال گذشته دشمن به بهانه ویروس کرونا و مریضی برنامه‌ریزی بزرگی انجام داد که باعث تعطیلی همه مدارس و دانشگاه‌ها شد، پهنای باندها را افزایش دادند تا جوانان و نوجوان ما را گمراه‌ کنند ولی نتوانستند بر دل‌ها تأثیر بگذارند؛ چون محاسبات آنها غلط بود.
شهدا مایه برکت انقلاب اسلامی هستند شهدا دارای عظمت بزرگی در نزد خدا هستند شهدا اجازه شفاعت دارند و می‌توانند دست ما را بگیرند تا در راه شهدا حرکت کنیم.
پیروزی جوانان امروز ما در جنگ با امریکا در سوریه و... ناشی از بصیرت کامل آنها بود که این این کار توسط نسل‌های آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
در دوران دفاع مقدس ۸۷ کشور علیه ما جنگیدند در یمن هم امریکا و هم‌پیمانانش بازهم همین تجربه را تکرار کردند، ولی شکست خوردند چرا که یمنی‌ها تأثیرگذار در صدر اسلام بوده و امروز به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها دست یافتند.
امروز برای مقابله با دشمن باید پای‌کار برویم و خانم‌ها خط مقدم این جنگ هستند چرا که دشمن از مقوله عفاف و حجاب و خانم‌ها استفاده می‌کند.
حجاب یکی از تکالیفی است که خدا بر عهده ما گذاشته و عمل به آن واجب و ضروری است؛ دشمنان قسم خورده این انقلاب تمام توان خود را برای بی‌عفتی و بی‌حجابی بکار گرفته اند همه رسانه‌ها را به میدان آورده اند و ما وظیفه داریم تا همه تبیین‌کننده این موضوع برای مردم باشیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، آزادسازی مهران، دفاع مقدس،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو