معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی:

واگذاری 500 قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی حمعیت در آذربایجان غربی

جلال تقی دخت معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در گفتگو با بخش خبری صداو سیمای استان گفت:معادل 5/2 برابر تعهدات استانی در زمینه واگذاری زمین در سه ماهه اول سال محقق شده است.
واگذاری 500 قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی حمعیت در آذربایجان غربی
1402/04/19 - 10:58
تاریخ و ساعت خبر:
150754
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - جلال تقی دخت معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در گفتگو با بخش خبری صداو سیمای استان گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست‌های دولت مبنی بر تأمین مسکن براساس قانون جوانی جمعیت، راه و شهرسازی مکلف به واگذاری یک قطعه زمین در شهر محل تولد والدین یا کودک برای خانواده هایی است که بعد از ابلاغ قانون صاحب فرزند سوم می شوند.
وی در خصوص میزان تعهدات استانی و تحقق آن افزود: بر اساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی استان مکلف به اختصاص 200 قطعه زمین برای متقاضیان است که در در قالب قانون جوانی جمعیت در سامانه جامع طرح های حمایتی راه و شهرسازی ثبت نام کرده اند که خوشبختانه با اقداماتی که توسط این اداره کل در سطح استان انجام شد قریب به 500 نفر از متقاضیان قطعه زمین خود را دریافت نمودند که این رقم معادل 5/2 برابر سهمیه ابلاغی می باشد.
تقی دخت عنوان با اشاره به نتایج ارزیابی شورای عالی مسکن عنوان نمود: در بحث واگذاری زمین بصورت انفرادی گروهی و نیز اجرای طرح جوانی جمعیت، اداره کل راه و شهرسازی استان حائز رتبه چهارم کشوری شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زمین، جوانی جمعیت، راه و شهرسازی، آذربایجان غربی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو