باد کولر و زست اپوزیسیون

غاز شمردن ، مرغ نداشته کشورهای غربی ! / وقتی، برخی زیر باد کُولر ژست اپوزیسیون می گیرند!

برخی انگار وجوشان در گرو انتقاد از ریز ودرشت مسایل پیرامون خود بدون دلیل وعلت آن است از سر بیکاری درزیر باد کولر ژست اپوزیسیون می گیرند
غاز شمردن ، مرغ نداشته کشورهای غربی !  / وقتی، برخی زیر باد کُولر ژست اپوزیسیون می گیرند!
1402/05/23 - 11:30
تاریخ و ساعت خبر:
152476
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محسن سنجری مسئول بسیج طلاب استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: برخی انگار وجوشان در گرو انتقاد از ریز ودرشت مسایل پیرامون خود بدون دلیل وعلت آن است از سر بیکاری درزیر باد کولر ژست اپوزیسیون می گیرند رنگی به رخسارشان از کثرت خودتحقیری نمانده اندک کمبودی را کثیر می بینند وخدمات کثیر از آب برق گاز سوخت اتوبان بهداشت ودرمان را آنقدر حقیر می شمارند که صدای هم پیاله های غربی خود را هم در می آورند.

سنجری افزود:برق کشور براثر شدت گرمای بی سابقه که تنها این پدیده جوی متعلق به ایران هم نیست را به دلیل عدم هم :ترازی روزهای سختی راپشت سر گذاشتیم رابا مدیریت هوشمندانه دولت با دو روز تعطیلی کشور به استهزا گرفتند.چرا که دولت اولویتش برای مصرف انرژی در پیک گرمارا به مردم اولویت داده تا به دستگاه ها وادارات این را جز نقاط ضعف تلقی کرده وسعی در موج جو علیه دولت با انتشار تیترهای صفحه پرکن عنوان سومدیریت می کنند.
سنجری ادامه داد:چهره نامبارک و ناتراز غربی که در راس آن آمریکا که تنها طی یک سال با قطعی پیاپی برق و آتش سوزی بر اثر شدت گرما را سنبل وچماق در دست برپیکر نظامی می زنند که طی یک سال گذشته قطعی برقش ۳درصد هم نبوده
محسن سنجری در ادامه گفت:کشوری رامتهم می کنند، که بیشترین اتلاف انرژی در منزل و تجارتکده های همین جماعت خود تحقیر از کولر گازیهای بزرگ تا سونا ومحیطهای ریسه وار چراغانی درباغ ویلاهایشان رقم می خورد.
این در حالی است در آمریکا ۳۳میلیون شهروند در خانه کولر و وسایل سرمایشی ندارند و در معرض خطر مرگ قرار گرفته اند!
سنجری گفت:خبرگزاری رویترز اعلام کرد: در اکثر کشورهای اروپایی، خشکسالی و آتش‌سوزی، موجب تخلیه خانه‌ها و قطعی آب و برق شده. ماه ژوئن، رکورد داغ‌ترین تابستان ۱۷۴ سال گذشته تاریخ اروپا را ثبت کرد.
همچنین جهت تنویر افکار عمومی باید این نکته را اضافه کرد که بزرگترین شبکه توزیع برق آمریکا که ۱۳ ایالت و ۶۵ میلیون نفر را تحت پوشش دارد، در کلیه خطوط، وضعیت اضطراری اعلام کرد در ایالت آریزونای آمریکا، ۲۵ نفر بر اثر گرما مُردند. ۴۲۵ مورد مرگ ناشی از گرما در ایالت کالیفرنیا به ثبت رسید.
گرما در کُره جنوبی جان ۲۳ نفر را گرفت.
سنجری در پایان خاطر نشان کرد:حال با این توضیح مختصر لازم به یادآوری است کشور ایران اسلامی به حول قوه الهی هنوز در وضعیت بحران قرا نگرفته وهنوز دچار چالش های عظیم در حوزه انرژی نشده امروز مهمترین چالش های کشورجماعت خود تحقیر،ناامید،ناکارآمد،وغربگرایی هستند که همه کشور را می خواستند سند کنند به اسم آمریکا وامروز از پیشرفتهای کشور به لکنت زبان افتادند واز کمبود شخصیتی خود به هذیان افتادند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کرمان، اپوزیسیون، قطع آب و برق
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کرمان
V
آرشیو