فاطمه رحمانی دانش آموز بسیجی رای اولی کوهبنان

مروز زمان قدردانی از خون شهدا و لبیک به سردار دلها است

شرکت در انتخابات را همانند شرکت در یک مسابقه بزرگ دانست و اظهار داشت: هر شرکت کننده، طرفداران خود را دارد و این شرکت‌ کنندگان برای پیروزی باید بهترین راهکارها را برای بهتر شدن اوضاع کشور پیشنهاد دهند.
مروز زمان قدردانی از خون شهدا و لبیک به سردار دلها است
1402/12/11 - 11:53
تاریخ و ساعت خبر:
190723
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - فاطمه رحمانی دانش‌آموز رأی اولی دبیرستان الزهرا کوهبنان در گفت وگو با خبرنگار زنان نیوز در کرمان ؛ شرکت در انتخابات را همانند شرکت در یک مسابقه بزرگ دانست و اظهار داشت: هر شرکت کننده، طرفداران خود را دارد و این شرکت‌ کنندگان برای پیروزی باید بهترین راهکارها را برای بهتر شدن اوضاع کشور پیشنهاد دهند.
وی ادامه داد: در تمامی انتخابات‌ها واژه‌ای به‌ عنوان رای اولی وجود دارد که این کلمه پرمحتوا توأم با طراوات، تازگی، امید و انرژی است.
رحمانی بیان کرد: این افراد همین مفاهیم را با حضور پر رنگ خود به صندوق‌های رای روانه می‌کنند و شاید همین دلیل است که هر انتخابی را رنگی نو و تازه می‌بخشد.

وی افزود: در انتخابات امسال و کنار سایر اقشار جامعه، جوانانی حاضر می‌شوند که جشن تکلیف سیاسی خود را دارند و پس از چندین ماه بررسی و مطالعه، گزینه سرنوشت‌ساز خود را از مسیر صندوق‌های رأی راهی کرسی تصمیم‌ساز کشور می‌کنند.
دانش‌آموز رأی اولی گفت:از این که امسال می‌توانم در آینده کشورم تاثیرگذار باشم بسیار خوشحالم و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری، دید باز سیاسی و اجتماعی، مشورت با دیگران و رصد تبلیغات انتخاباتی نامزدها سعی می‌کنم بهترین گزینه را انتخاب کنم.
وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات آن ‌هم برای اولین بار، حس بزرگتر شدن، عاقل‌تر شدن، ارزش داشتن و غیره در مسائل سیاسی کشور را به من القاء کرده است و به هیچ عنوان دوست ندارم که این حس را از دست بدهم.
رحمانی گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرموده‌اند، شرکت در انتخابات، یک عمل صالح است این عمل صالح را باید با شوق و به‌وقت انجام داد بسیاری از کارهاست که زمان آن در یک برهه‌ی خاص است.
دانش‌آموز رأی اولی کوهبنان بیان کرد: امروز اگر ما ایرانی‌ها اقدام به انتخاب کردیم، امکانی را برای خود و کشورمان به وجود آورده‌ایم. اگر منِ ایرانی امروز این عمل صالح را انجام ندهم، این‌طور نیست که فردا یا 5 روز دیگر یا 10 روز دیگر بشود این را انجام داد.
وی خاطر نشان کرد: تا ۴ سال دیگر این عمل صالح قابل انجام دادن نیست. پس موثر بودن من از امسال است، امسال زمان اولین تصمیم و بزرگ‌ترین تصمیم سرنوشت‌ساز من برای هم‌ میهنان عزیزم است، امسال زمان قدردانی از خون شهدا و لبیک به سردار دلها است.
رحمانی عنوان داشت: زمانی را به یاد می‌آورم که سردار دلها این گونه می‌گفت: «والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به‌خیری، رابطه‌ی قلبی، دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست آورده، در قیامت خواهیم دید مهمترین محور محاسبه این است» این سخنان انگیزه مرا برای شرکت در انتخابات آن هم با عنایت به منویات مقام معظم رهبری بیشتر می‌کند.
وی ادامه داد: بی‌صبرانه مشتاق این هستم که با افتخار این جملات را بگویم من امروز اولین رای خود را دادم … امروز جوهر آبی انگشتم خیلی حرف‌ها می‌زند.
رحمانی در پایان خاطر نشان کرد: هنوز ندای سردار دلها را با تمام وجود می‌شنوم همان قدر که دشمن از لباس سبز سپاه و نیروی انتظامی، لباس خاکی بسیج، سرخی خون شهید، چادر مشکی زن و کیک زرد هسته‌ای می‌ترسد، از جوهر آبی این انگشت من هم می‌هراسد، پس باید بگویم من کشورم را دوست دارم و با حضور در انتخابات دست رد بر سینه دشمنانی می‌زنم که قصد دارند با سیاه‌نمایی انتخابات را کم‌رنگ جلوه بدهند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کرمان، رای اولی ، دانش اموز ، شرکت درا نتخابات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو