به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس انجام شد،

دیدار و تجلیل از مادران و همسران شهدا لرستان

در ایام گرامی داشت هفته دفاع مقدس تعدادی از مسئولین استان با مادران و همسران شهدا دیدار و تجلیل بعمل آمد.
دیدار و تجلیل از مادران و همسران شهدا لرستان
1402/07/03 - 09:10
تاریخ و ساعت خبر:
174258
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از لرستان؛ همزمان با سومین روز هفته دفاع مقدس ودرراستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با حضور در منزل شهیدان هشت سال دفاع مقدس از مادران و همسران و فرزندان آنها دلجویی کردند.
مدیر کل اداره حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان لرستان در این دیدار گفت: ما باید قدردان زحمت خانواده معظم شهدا باشیم.


وی گفت: وقتی به منزل خانواده شهدا میرویم و از آنها میپرسم آیا سوالی و مشکلی دارید تا رسیدگی شود در جواب میگویند نه مشکلی نیست ما وظیفه ای داشتیم و به آن عمل کردیم.
رشیدی با اشاره به سخن مادر شهید فرزندمان در راه خدا و اسلام دادیم افزود:ما درس صبر ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی را از این مادران باید آموخت.

مدیر کل اداره حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس خاطر نشان کرد: وظیفه ما این است که از خانواده شهدا سرکشی کنیم و این دیدار ها هم به خاطر آرامش خودمان هست.
وی با بیان اینکه صبر زینبی باید از مادران شهدا یاد بگیریم تصریح کرد: مادران شهدا با صبر زینبی و تقوی الهی را پیشه کردند و با ایمان و تقوی و عمل صالح فرزندانشان را در راه اسلام به جبهه فرستادند و آنها را تقدیم نظام و انقلاب کردند. آنگاه می گویند وظیفه مان بوده که فرزندمان در راه اسلام تربیت کنیم و تقدیم انقلاب و نظام کنیم.
مدیر کل اداره حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس هدف از این دیدار را یادگیری صبوری، فداکاری از خودگذشتگی تقوی و مجاهدات های مادران و همسران شهدا را عنوان کرد.

گفتنی در سومین روز هفته دفاع مقدس از خانواده های معظم و معزز شهیدان خدامراد عبدلی، احمدعلی غفوری نیا و احمد کشوری تجلیل شد.
عکاس و خبر : کبری دریکوند
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هفته دفاع مقدس، لرستان، دیدار با خانواده شهید، مدیر کل اداره حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو