برگزاری اولین یاواره شهدای زن در شهرستان سروان استان سیستان و بلوچستان

اولین یادواره شهدای زن استان سیستان و بلوچستان با همت قرارگاه عملیاتی شهید سجاد و سپاه شهرستانی سراوان صبح امروز در سالن ورزشی کار و دانش این شهرستان برگزار شد.
برگزاری اولین یاواره شهدای زن در شهرستان سروان استان سیستان و بلوچستان
1402/08/17 - 08:26
تاریخ و ساعت خبر:
176129
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سیستان و بلوچستان ،نصرت گلوی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سراوان در گفتگو با خبرنگار زنان ایران گفت : هدف از اجرای این یادواره معرفی شهدای زن استان و اهداف شوم دشمن در جریان زن، زندگی، آزادی است که حیا، حجاب و عفت بانوان را نشانه رفته و قصد دارد از این طریق به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند و همچنین تبیین نقش و جایگاه زن برای نسل جوان ،که زنان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس که زنان دوشادوش مردان نقش آفرینی داشته‌اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، اذعان کرد: امروز وظیفه داریم زنان نقش آفرین در جبهه و جنگ و عرصه های مختلف را به نسل جوان معرفی کنیم و در جنگ ترکیبی که دشمن به راه انداخته از دختران جوان و نوجوان خود حفاظت کنیم‌

وی خاطر نشان کرد: در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران شیرزنانی نقش آفرینی داشتند که شاید تنها دارای آنها چند فرزند بوده و همان را برای دفاع از کشور در هشت سال دفاع مقدس رهسپار جبهه و جنگ کرد تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نرسد.

گلوی تصریح کرد:سیستان و بلوچستان دارای ۱۵ شهیده است که همگی توسط یک دشمن مشترک ترور شده اند.
مسئول بسیج جامعه زنان گفت : در حاشیه این یادواره نمایشگاهی از دستاوردهای بانوان در عرصه های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اشتغال زایی و علمی به نمایش گذاشته شد.


انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اولین یادواره شهدای زن، استان سیستان و بلوچستان، شهرستان سراوان، شهدای دفاع مقدس، شهدای زن ترور، شهدای زن عملیات های تروریستی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو