آیین تشیع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در روستای کورانه + عکس و فیلم

آیین تشیع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در روستای کورانه با سخنرانی سردار رستمعلی رفیعی و حضور گسترده مردم این روستا برگزار شد.
آیین تشیع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در روستای کورانه + عکس و فیلم
1403/01/17 - 16:33
تاریخ و ساعت خبر:
191738
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - قزوین : ۱۶ فروردین ماه ساعت ۱۴:۳۰ پیکر پاک و مطهر شهید سرافراز خوشنام ۴۶ ساله که در عملیات عاشورای ۲ دفاع مقدس حضور داشت از مقابل پاسگاه کورانه به سمت آرامستان کورانه تشییع و در یادمان کورانه به خاک سپرده شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: شهیدان عزت ما هستند و پیکر شهیدان تمام باور و آرزوی مردم است.
وی با بیان اینکه ملت ما ۴۵ سال در مقابل قدرت‌های پوشالی ایستادگی کردند افزود: پیام شهیدان امروز این است که انتقام مان را از همه ظالمان و یزیدیان تاریخ بگیریم.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در انتها با بیان اینکه اعتماد به آمریکا و غرب بی‌جا است خاطرنشان کرد: ملت ایران پیروز و ماندگار هستند چرا که فرزندان این ملت روز حادثه در میدان هستند و منتظر تدبیر حکیمانه ولی خداییم که وعده داد به دست دلاورمردان انتقام گرفته می‌شود و به اذن خدا پشیمانشان می کنیم.
در ادامه گروه ابن رضا با سرود زیبای خود مردم را به فیض رساندن.

از برنامه های دیگر این مراسم روضه خوانی و مداحی آقای باقری بود که با نوای خود دل ها را به کربلا برد و همزمان خاک سپاری شهید خوشنام انجام شد .





انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تشییع ، شهید گمنام، روستای کورانه، قزوین ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
قزوین
V
آرشیو