مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان راز برگزار شد

مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، شهدای قیام ۱۵ خرداد و شهدای خدمت با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان و اقشار مختلف در مسجد جامع شهر راز برگزار شد.
مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان راز برگزار شد
1403/03/15 - 18:40
تاریخ و ساعت خبر:
194169
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - خراسان شمالی : در این مراسم حجت الاسلام نادعلی زاده امام جمعه شهر راز با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) گفت: امام راحل(ره) چون کوهی استوار مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد و امروز باید همه گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای خنثی کردن ترفندها با وحدت کلمه و بصیرت تلاش کنیم.
حجت الاسلام آزموده رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان دیگر سخنران این مراسم، به معجزات و برکات انقلاب اسلامی با مدیریت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: اگر امروز می بینیم که در دنیا حرف ما شنیده می شود و معادلات دنیا به نفع جبهه مقاومت تغییر می کند از برکات و معجزه های انقلاب اسلامی با مدیریت بنیانگذار انقلاب اسلامی و خلف صالحشون مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه به انتخابات ۸ تیرماه جاری اشاره کرد و افزود: در انتخابات فردی به عنوان رئیس جمهور باید انتخاب شود که پیرو اصول مبانی اسلام و ولایت فقیه و ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.
آخوند صمدی امام جمعه شهر یکه سعود نیز بیان داشت: امام خمینی(ره) یک شخصیت برجسته دینی بود که اهل سنت ایران اسلامی همواره قدردان انقلاب اسلامی و مجاهدت آن بزرگوار در هدایت نظام اسلامی است.
تلاوت قرآن، مداحی و سینه زنی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سی و پنجمین سال رحلت امام خمینی ، قیام 15 خرداد، خراسان شمالی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
خراسان شمالی
V
آرشیو